رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد عنوان کرد:

اجرای طرح هادی در 110 روستای بویراحمد

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد، روستاهای بخش کبگیان را 73 روستا عنوان کرد و گفت: 51 روستای بخش کبگیان زیر 20 خانوار هستند و 22 روستای دیگر تهیه طرح شدند که از این تعداد 10 روستای آن اجرای طرح شدند.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

اسماعیل مرادی در جلسه شورای اداری بخش کبگیان که با حضور فرماندار بویراحمد به منظور بررسی مشکلات بخش برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن تاکنون اقدامات خوبی در سطح روستاهای شهرستان اجرا کرده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با اشاره به اجرای طرح هادی در سطح روستاها و برنامه‌های اجرایی بنیاد مسکن در این خصوص اذعان کرد: با تمام تلاش و امکانات طرح هادی را در روستاهای دارای طرح اجرا می‌کنیم.

مرادی اجرای طرح هادی در سطح روستاها را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای طرح هادی و ارائه خدمات به مناطق روستایی ماندگاری روستائیان در مناطق روستایی بیشتر می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه طرح هادی بسیاری از روستاهای بالای 20 خانوار تهیه ولی هنوز اجرا نشده است، گفت: با تمام تلاش در راستای اجرای مطلوب طرح هادی در سطح روستاها گام برمی‌داریم که امیدواریم با تهیه طرح هادی شاهد توسعه همه‌جانبه در مناطق روستایی شهرستان باشیم.

وی تعداد روستاهای شهرستان بویراحمد را 500 روستا عنوان کرد و گفت: شهرستان بویراحمد 244 روستای بالای 20 خانوار دارد که تاکنون 110 روستا طرح هادی آن اجرا شده است.

مرادی در ادامه سخنان خود روستاهای بخش کبگیان را 73 روستا عنوان کرد و گفت: 51 روستای بخش کبگیان زیر 20 خانوار هستند و 22 روستای دیگر تهیه طرح شدند که از این تعداد 10 روستای آن اجرای طرح شدند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد از اجرای طرح هادی پنج روستای بخش کبگیان در سال 94 خبر داد و گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم روستاهایی که طرح هادی آن‌ها آماده شده را اجرا کنیم.

این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود از دیگر کارها و اقدامات ارزنده بنیاد مسکن در همه سال‌های گذشته را ایجاد پارک‌های روستایی همزمان با اجرای طرح هادی در روستاها عنوان کرد و گفت: دهیاران می‌توانند با نگهداری از این فضاها و رونق آن‌ها درآمدزایی برای دهیاری خود داشته باشند.

وی اذعان کرد: با معرفی روستای بالای 20 خانوار توسط بخشدار کبگیان می‌توانیم پارک محله‌ای راه‌اندازی کنیم همچنین با معرفی روستایی با قابلیت گردشگری زیرساخت‌های لازم را فراهم می‌کنیم تا هم شاهد ورود گردشگر به روستاها باشیم هم بتوان درآمدزایی برای مردم منطقه ایجاد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار