خبرهای داغ:
نماینده استان گلستان گفت:امروز جلسه ای با حضور ریاست محترم شورای عالی استان ها با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۳۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج  گلستان ,عبدالحمید امینی در شورای عالی استان ها در گفتگوی تلفنی با تسنیم گفت:امروز جلسه ای با حضور ریاست محترم شورای عالی استان ها با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران برگزار شد.
عبدالحمید امینی افزود:در این جلسه مهندس چمران ریاست محترم شورای عالی استان ها ضمن بیان مشکلات و چالش های پیش رو شوراها خواستار تسریع در تصویب سیاست کلی شوراها و مدیریت محلی از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.
در این جلسه عبدالحمید امینی به عنوان عضو هيات رئیسه اظهار داشت:باتوجه به خلأ های قانونی و عدم ابزارهای نظارتی در قانون شوراها,مسائل و مشکلات و چالش های شوراها ورود نخبگان به این نهادبیرنگ و کمرنگ دانست.
وی سپس با اشاره به کاهش تعداد اعضای شوراها اظهار داشت:پس از تصویب قانون به افزایش تعداد اعضای شوراها,هنوز یک دوره از عمر شوراها تجربه نشده متأسفانه مجددا قانون کاهش تعداد اعضا تصویب شد.
امینی اضافه کرد:درمورد تصویب این قانون اگر کارشناسی صورت گرفته چرا به این زودی لغو شد و اگر صورت نگرفته چرا اجرایی شد.
امینی بیان کرد:همچنین در این جلسه مشکلات و چالش های شوراها,مشکلات شوراهای شهر و روستا,شوراهای فرادست و همچنین چالش های نقش نظارتی شوراها مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها