نماینده سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد:

بسیج دانش آموزی شهرستان میبد بعنوان واحد برتر در کشور معرفی شد

نماینده سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در جلسه سازمان بسیج دانش آموزی میبد گفت:این سازمان در سال ۹۴ به عنوان واحد برتر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور معرفی شده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۵۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، جلسه سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با حضور "اقتصادی" نماینده سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد به همراه مسئولین سازمان، "سرهنگ فلاح" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد و "حسن فلاح" مسئول بسیج دانش آموزی میبد برگزار شد.

در ابتدای جلسه "اقتصادی" درباره عملکرد بسیج دانش آموزی شهرستان میبد و نقش آن در جذب دانش آموزان بسیجی مطالبی را ایراد نمود و در ادامه به بحث درباره مشکلات بسیج دانش آموزی شهرستان پرداخت.

وی افزود: خوشبختانه بسیج دانش آموزی شهرستان میبد از لحاظ عملکردی سابقه درخشانی در استان یزد و حتی در کشور داشته است و سال ۹۴ به عنوان واحد برتر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور برگزیده شده است.

سپس "سرهنگ فلاح" ضمن خیر مقدم به مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی گفت:بسیج دانش آموزی در شهرستان میبد عملکرد خوبی داشته است و انشاالله مشکلات آن با پیگیری مسئولین حل خواهد شد.

در پایان درباره برنامه های اجرا شده توسط بسیج دانش آموزی بحث و گفتگو کردند.


ارسال نظرات