با هدف برطرف نمودن نواقص:

بازدید و سرکشی شورای نمایندگی ناحیه مرکزی یزد از حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی

با هدف برطرف نمودن نواقص و بیان نقطه نظرات، شورای نمایندگی ناحیه مرکزی یزد از حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی سرکشی وبازدید نمود.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ "حجت الاسلام ملایی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ،ماه خودسازی و نزول رحمت و تقدیر و تشکر از اعضای نمایندگی حوزه،هدف از این بازدید و سرکشی را برطرف نمودن نواقص و کاستیهای حوزه و بیان نقطه نظرات به منظور انجام به نحو احسن کارها عنوان نمود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد ضمن بیان لزوم تایید محتوا کلیه نشریات،نمایشگاهای کتاب ، گروه سرود و سخنرانی های برگزار شده توسط حوزه و پایگاهای تابعه توسط نمایندگی ناحیه، بر اشراف کامل بر برنامه های اجرایی حوزه و برگزاری کلاسهای توجیهی اعضای شورا تاکید نمود.
وی در ادامه ضمن اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درباره اوضاع سیاسی و فرهنگی کشور بر اشرافیت بر نشست های سیاسی،شناخت و رصد فعالیت های مسئولین نظارت پایگاها ، تعامل و همکاری اعضای نظارت با فرمانده حوزه و شرکت در کلیه جلسات اعضای شوراء حوزه توصیه نمود.
در ادامه این بازدید هر یک از اعضای شورای نمایندگی حوزه ضمن تحویل گزارشات کارهای انجام شده نسبت به برنامه های ابلاغی خود توسط رده مربوطه توجیه شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار