پژوهشگرجوان بسیجی پارس آبادی موفق به کسب مقاله برتردرکنفرانس بین المللی مهندسی عمران شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۷۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، پژوهشگرجوان بسیجی پارس آبادی، هاشم عزتی عضوفعال فرهنگی بسیج پایگاه قاسم بن الحسن(ع) حوزه قدس ناحیه پارس آبادموفق به کسب مقاله برتردرکنفرانس بین المللی مهندسی عمران شد.

این پژوهشگرجوان بسیجی درگفتگو با خبرنگاربسیج حوزه قدس توضیح داد، اینجانب هاشم عزتی عضوفعال فرهنگی بسیج پایگاه قاسم بن الحسن(ع) حوزه قدس، دانشجوی کارشناسی ارشد ژئوتکنیک مهندسی عمران دانشگاه شهید رجایی تهران و کارمند آموزش و پرورش پارس آباد در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران دانشگاه تهران ، از بین نویسندگان و محققان داخلی و خارجی، مقاله اینجاب تحت عنوان « بررسی عملکرد پی های مرکب سطحی در توربین های بادی » به عنوان مقاله برتر در بخش پوستر برگزیده شد .

وی افزود:این کنفرانس بین المللی با همت و میزبانی دانشگاه تهران در روز هفتم خردادماه 95 به مدت 9 ساعت در سالن دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مطالب علمی به صورت ارائه و پوستر با تبادل نظر علمی برگزار و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که هیات 4 نفره داوران ، اثر ارسالی رسیده به کنفرانس بین المللی را در سطح علمی بسیار بالایی مورد داوری قرار دادند که اثر پژوهشی (حدود 13 صحفه) بنده با عنوان انگلیسی :

Investigation on the Function of Wide-Shallow Composite Foundation in Offshore Wind Turbines)) که از بین 517 مقاله ارسالی و 325 مقاله پذیرش شده ، پس از بررسی هیات داوران ، مورد پذیرش قرار گرفت و در اختتامیه کنفرانس با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

مهم ترین و اصلی ترین اهداف این کنفرانس بین المللی، تلاش برای چاپ مقالات برتر در مجلات معتبر جهان از جمله ISC و سایر مجلات می باشد .

این پژوهشگرجوان بسیجی اظهارداشت: در دومین دوره مسابقات کشوری دیوار خاک مسلح که با حضور سی و یک تیم از دانشگاه های سراسر کشور به همت انجمن ژئوتکنیک و ژئوسنتتیک ایران و به میزبانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تاریخ 19 اردیبهشت 95 برگزارشد ، به عنوان کمک داور این دوره از مسابقات انتخاب شده.

عزتی در ادامه افزود:مدلسازی تسلیح خاک با جعبه ، ماسه ، دیواره متحرک ، شمع ها ، نوارهای تقویت کننده، سطل بارگذاری می باشد. در انجام و اجرای بهسازی خاک با مسلح کننده هایی از جمله ژئوگریدها و ژئوممبرین ها ، ژئو کریستال ها استفاده می شود که به جای این مسلح کننده ها از کاغذ کراف و به جای دیوار از مقوای مخصوص استفاده می شود .

در این مسابقات دکتر گتمیری رئیس انجمن ژئوتکنیک ایران و دکتر کامبیز بهنیا رئیس کمیته داوران حضور داشتند . تیم دانشگاه علم و صنعت ایران با جابجایی رکود مسابقه آمریکا مقام اول را کسب کردند.

گفتنی است : این پژوهشگرجوان مقام دوم کشوری درتولید نرم افزاربصورت کارگروهی ازبین دانشجویان دانشگاه های سراسرکشوردرسال90و درتالیف کتاب به زبان انگلیسی دراولین جشنواره بین المللی پیامبراعظم(ص)بین 16کشور مقام دوم کشوری درسال93 کسب کردند.

خبرنگار:محمد جنگی

ارسال نظرات