توضیحات سردبیر سایت در خصوص تغییر نام:

پایگاه خبری،تحلیلی مغان امروز به «صبح مغان»تغییر نام داد

پایگاه خبری-تحلیلی مغان امروز یکی از پایگاه های خبری پرمخاطب استان اردبیل با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات، تغییر نام داد و از این پس با نام «صبـــح مغان» فعالیت می کند.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، بهروز پیری، سردبیر این پایگاه خبری گفت: با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات، سایت خبری تحلیلی مغان امروز از خرداد ماه امسال پس از تغییر نام با عنوان «سایت خبری تحلیلی صبح مغان» وارد سیستم رسانه ای کشور شد.

این رسانه در روزهای قبل از تغییرنام با تولید فرآورده های گوناگون خبری و تحلیلی بویژه یادداشت های نویسندگان پرتوان شهرستان،استان توانست باب جدیدی را در عرصه اطلاع رسانی شفاف، بی پرده و بدون لکنت زبان باز نماید.

فرهنگ نقد، انتقاد و نهادینه نمودن اصل انتقاد پذیری یکی از اصلی ترین اهداف این رسانه در طول فعالیت خبری خود بوده و همواره کیفی بودن اخبار و مطالب را بر کمیت و فراوانی اخبار ترجیح داده است و بیش از ده ها نویسنده توانمند وشاخص در سطح شمال استان و بویژه شهرستان های بیله سوار،پارس اباد، گرمی، اصلاندوز و جعفرآباد در این سایت دارای یادداشت و تحلیل هستند.

همچنین تغییر مرکزیت قدرت رسانه ای از مرکز شهر بیله سوار و تعمیم آن به تمام نقاط استان یکی دیگر از اهداف محقق شده در روزهای قبل از تغییرنام بوده است که صبح مغان را علاوه بر شهرها وارد سبد مطالعاتی خانوارهای دور افتاده ترین روستا های شمال استان اردبیل کرد.

این اهداف در کنار تحلیل های جامع و جریان سازی رسانه ای در بزنگاه های حساس در سطح استان و کشور ادامه یافت تا اینکه بر اساس رویکردی جدید بر آن شدیم گستره فعالیت این رسانه را علاوه بر سطح استان فراتر از مرزهای جغرافیایی اردبیل، به سطح ملی و احیانا بین مرزی بکشانیم.

تکیه بر ظرفیت نویسندگان شهرستانی در کنار دیگر نویسندگان فرصتی را فراهم خواهد ساخت تا پتانسیل های استان را ملی نموده و با تاکید و تکرار این مصادیق و توانمندی، در پیشبرد اهداف متعالی استان و شهرستان که همانا توسعه همه جانبه آن می باشد، بکوشیم.

رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی قطعا یکی از اصلی ترین تریبون ها برای معرفی این ظرفیت می باشد و لذا این سایت خبری با برگزیدن نام «صبح مغان» که نام شهرستان بیله سوار را یدک می کشد، گامی فراتر از اراده استانی نهاده و با عزم راستین ملی سعی در بولد نمودن این خطه در سطح کشور می نماید.

در پایان ضمن قدردانی و تشکر از همه نویسندگان استانی که در روزهای قبل از تغییرنام بدون هیچ چشمداشتی هیات تحریریه مغان امروز را یاری کرده اند، از همه آنها درخواست می کنیم ضمن همراهی مجدد با مدیریت سایت، فریاد حق طلبی ، آگاهی خواهی و هوشیاری خود را در قالب سایت «صبـــح مغان» (Sobhemoghan.ir) به گوش مسئولان شهرستانی استانی و ملی برسانند تا آنی باشیم که باید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار