سپاه پاسدارن که از متن مردم برخاسته است با الگو گرفتن از قیام عاشورا، خار چشم دشمنان اسلام است و در دفاع از اسلام و ولایت مخالف هر گونه محافظه کاری است.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۷۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

سرهنگ پاسدار شکور زارع، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار ، ضمن تبریک میلاد خجستۀ سالار شهیدان امام حسین(ع) و گرامیداشت سالروز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: مهم‌ترین مأموریت سپاه پاسداران، حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که در اصل ۱۵۰ قانون اساسی این امر مهم قید شده است.

وی با اشاره به الگو پذیری تمامی مسلمانان و حق طلبان جهان از قیام حضرت سیدالشهداء(ع) ابراز کرد: امام حسین(ع) بهترین الگوی انسانها در مقاومت و ایستادگی است و سپاه پاسدارن نیز که از متن همین مردم برخاسته با الگو گرفتن از قیام عاشورا، خار چشم دشمنان اسلام و در دفاع از اسلام و ولایت مخالف هر گونه محافظه کاری است.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: با توجه به فرمودۀ مقام معظم رهبری محور اصلی قدرت سپاه، معنویت است که با سه بعد بسیار قوی معنوی، نظامی و علمی، تحقق بخش امر خدای تعالی در قرآن است که فرموده: وَ أَعِدُّوا لَهُمْ ما اسْتَطعْتُمْ مِنْ قوّهٍ و مِنْ رُباطِ الْخَیلِ تُرْهَبونَ به عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکمْ…. (انفال: ۶۰) هر چه می توانید برای مقابله با دشمن آماده کنید و تجهیز شوید تا بدین وسیله دشمنان خدا و دشمنان خود را بترسانید.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: سپاه پاسداران با درس آموزی از حماسۀ حسینی که خط مشی اصلی خود قرار داده، همچون دژی نفوذ ناپذیر، بازوی توانمند مقام عظمای ولایت است و انقلاب و نظام اسلامی را با تمام هستی خود از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

وی در ادامۀ گفتگو با اشاره به عنوان سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: بسیج سازندگی ناحیه بیله سوار تا کنون در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اقدامات چشمگیری در زمینه های کشاورزی، خدمات مشاوره ای و سایر انجام داده و کمک به دولت جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را هدف خود قرار داده است.

سرهنگ شکور زارع در پایان گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران تا کنون در سخت ترین شرایط و روزهای بحرانی انقلاب از آزمون ها، موفق و سربلند بیرون آمده است و به فرموده حضرت امام(ره): سپاه پاسداران، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان(ع) نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شبهای ظلمانی ستمشاهی بوده و در پاسداری از انقلاب و هدفهای آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هست.

ارسال نظرات