فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان گفت : تحریف شخصیت امام (ره) راهی برای تحریف نسل سوم انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۹۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: علی اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت : امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که دنیا را تحت تاثیر خود قرار دادند و قدرت پوشالی رژیم شاهنشاهی را بر هم زدند تا نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت .

 وی افزود : انقلاب امام خمینی (ره) باعث بیداری و هوشیاری مردم دیگر کشورها شد و مردم دنیا بالخصوص مردم کشورهای تحت قدرت های استعماری با الگو برداری از این انقلاب بیدار و هوشیار شدند .

اسدی با بیان این که شخصیت امام (ره) را نمی توان در چند جمله خلاصه کرد ، خاطر نشان کرد : نسل جدید ما باید برای شناخت بیشتر امام راحل (ره) صحیفه نور را مورد مطالعه قرار دهند زیرا امروز دست هایی برای تحریف شخصیت امام (ره) ورود پیدا کرده اند و با خاطره گویی از امام (ره) در جهت اهداف خود گام بر می دارند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان تشریح کرد : وظیفه ما توجیح نسل سوم انقلاب است زیرا این نسل به دلیل نداشتن شناختی دقیق از امام راحل (ره) ممکن است گمراه شوند لذا باید مطالعه دقیقی درباره شخصیت امام (ره) داشته باشند.

وی ادامه داد : متاسفانه نسل اول و دوم انقلاب امروزه غفلت کرده اند و دیدگاه حضرت امام (ره) را با دیدگاه های خود شکل می دهند و خاطره گویی می کنند و از شخصیت امام (ره) آن چیزی را به مردم القا می کنند که خودشان هستند .

اسدی بیان کرد : هر ساله تعدادی از دلسوختگان برای تجدید میثاق با آرمان امام راحل (ره) و بیعت با رهبری به تهران و مرقد امام (ره) اعزام می شوند و امسال هم به دلیل نبود امکانات تعداد محدودی حدود ۷ اتوبوس از طرف ناحیه حضرت رسول (ص) و تعدادی هم به صورت خودجوش اعزام شدند .

وی در ادامه توضیح داد : استقبال از این اعزام بسیار چشم گیر بود و این اعزام دارای تاثیرات زیادی از جمله ارتباط بیشتر مردم با بسیج و پیکره آن بیشتر می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در رابطه با اهداف امام خمینی (ره) گفت : مهمترین هدف امام (ره) تشکیل یک حکومت اسلامی بود که این انقلاب و حکومت به سایر کشورها صادر شد و اکنون با بیداری مردم دنیا شاهد حرکت های این چنین در دنیا هستیم .

 اسدی در پایان اظهار داشت : نداشتن ولایت فقیه و رهبر علت شکست بسیاری از کشورها در دنیاست زیرا اگر این کشورها دارای رهبر و ولی فقیه بودند امروز دچار این تضرر نبودند.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات