خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری:

ماه رمضان نعمت بزرگی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان ماه رمضان نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خود عطا کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۸۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه عشایری کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه رمضان نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خود عطا کرده است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: در این ماه مبارک، انسان با تقرب به درگاه الهی باعث می شود از پرتگاه انحطاط دور شود و دلها نرم شود و روح ها تلالوء و در خشندگی پیدا کند و به خالق هستی نزدیک تر شود.

وی در ادامه بیان نمود: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت رحمان از بندگان خاص خود است و از مجموعه روایات استنباط می شود که در بین ماه های سال ماه مبارک رمضان از جایگاه بسیار بلندی برخوردار است و بندگان عارف و وقت شناس را به بهره گیری هر چه تمام تر از این ماه پر عظمت فرا می خواند و اگر با آمادگی لازم وارد ماه رمضان شویم از ضیافت الهی ، بهره بیشتری خواهیم برد و بیشتر می توانیم به خود سازی و کمال نزدیک تر شویم و انشاالله  همگی ما در روزها و شبهای این ماه بزرگ با ذکر الهی و دوری از گناه و معصیت دلهای خود را نورانی تر کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار