خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین اظهار کرد: از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دارا بودن قانون اساسی عادلانه بود و نیز نکاتی که در بیانات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مردم غیور ایران همواره مشهود بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۱۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،پیرامون مهمترین نکات بیانات مقام معظم رهبری در سالکرد ارتحال معمار کبیر انقلاب بیان کرد:

امسال رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به هدف انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای داشتند، مشخصا هر حرکتی نیازمند محرکی است و هر حرکتی بدون هدف بیهوده تلقی می شود.

وی ادامه داد: انقلاب ما هم از ابتدا اهداف بلند و دقیقی را برای آینده خود تعریف کرده است و همواره شاخصه هایی را برای رسیدن به اهدافش در نظر داشته است.

این مسئول تاکید کرد: اگر مانی برسد که اهداف ما گم و یا کم رنگ شود تمامی دستاورد های ما پوچ خواهد بود حال آنکه هرگز اینگونه نبوده و اهداف انقلاب اسلامی همواره در صدر توجه و اهمیت بوده اند.

وی تبیین کرد: از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دارا بودن قانون اساسی عادلانه بود و نیز نکاتی که در بیانات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مردم غیور ایران همواره مشهود بوده است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: استقلال در تمامی ابعاد انسانی و مختلف از خواسته ها و اهداف انقلاب بود و در کنار آن جمهوری اسلامی به معنای برپایی احکام اسلام در تمامی مفتهیم و سطوح نه تنها در بخش فردی و جمهوریت که به مفهوم حضور همه جانبه مردم در بخش های تصمیم گیری می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه به بخش دیگری ازبیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع رویارویی با امریکا اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردمانش هرگز و در هیچ برهه ای کم رنگ نشده است.

وی اضافه کرد: اینکه برخی ها خیال می‌کنند آمریکا دست از عداوت برداشته یک اشتباه استراتژیک است، رهبر می‌خواستند با این سخنان مردم را هوشیار کنند که هرگز اقدامات آمریکا برای آنها کم رنگ نشود.

حجت الاسلام معبودی افزود: این تاکیدات سبب می شود که مردم با دقت بیشتری به دشمن خود بنگرند و در ادامه زمانی که ضربات را لمس کردند برای مقابله با آنها آماده باشند.

این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد: شاخصه های انقلاب مسائلی هستند که نه تنها هرگز نباید فراموش شوند بلکه همه باید بر آنها تاکید داشته و در عین حال در همان جهت بکوشند.

1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها