خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۹۰۴۲۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: امام‌جمعه درق حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) را نمونه‌ای از شعائر الهی و حرکتی دینی دانست و افزود: قدم برداشتن در این راه نشانه تقوای دل است.

محمدی:حضور میلیونی ملت ایران در حرم امام خمینی (ره) بیدار شدن سایر ملت‌های منطقه و جهان و آشنایی با اندیشه‌های امام راحل است

حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه درق در مراسم اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن تسلیت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: بایستی شرایط حضور مردم در مراسم سالگرد رحلت امام (ره) مهیا و این مراسم هرساله بهتر از سال قبل برگزار شود.

وی اعزام زائر به حرم امام (ره) را حرکتی عقلانی و دینی عنوان کرد و افزود: انسان از نظر عقلی باید سپاسگذار انسان‌های بزرگ باشد و اعزام زائر نیز بیانگر قدردانی ملت ایران از امام امت و تجدید بیعت با آرمانها و اندیشه‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: امروز تأثیر کلام و حرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیگر کشورهای جهان نیز رسیده و باعث بیداری ملت‌های جهان شده است.

وی همچنین حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) را نمونه‌ای از شعائر الهی و حرکتی دینی دانست و افزود: قدم برداشتن در این راه نشانه تقوای دل است.

امام‌جمعه درق با تأکید به اینکه رخدادهای اجتماعی همانند برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) یک فرصت بسیار خوب برای کشور است، تصریح کرد: حضور مردم در این مراسم توانسته است تهدیدات علیه کشور را از بین ببرد.

وی اظهار داشت: از برکات حضور میلیونی ملت ایران در حرم امام خمینی (ره) بیدار شدن سایر ملت‌های منطقه و جهان و آشنایی با اندیشه‌های امام راحل است و این حرکت ارزشی باید همه‌ساله پربارتر از سال قبل تکرار شود.

فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه نیز در ابتدای این مراسم هدف از اعزام زائران به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را نجدید بیعت با آرمانها و آشنایی جوانان با اندیشه‌های امام راحل عنوان نمود و افزود: مهمترین موضوع در رفتار و گفتار امام خمینی (ره) بحث استکبارستیزی است و در دورانی که استکبار جهانی در تلاش است با پروژه نفوذ به مراکز حساس کشور وارد شود باید روحیه استکبارستیزی ملت ایران تقویت و دشمن از رسیدن به نقشه‌هایش ناکام ماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها