خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام ماه رمضان پس از ۸ سال در مصلی قدس قم خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۷۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، حجت‌‌الاسلام محمدباقر ولدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مصلی قدس قم اظهار داشت: پس از بازگشایی مجدد مصلی پس از 8 سال امسال برنامه‌های فرهنگی متنوعی ویژه ایام ماه مبارک در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به اینکه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مصلی برنامه تفسیر اخلاق علما برگزار می‌شود افزود: برنامه‌ خانه‌ای مثل بهشت هر روز صبح ساعت 11 صبح با موضوع سبک زندگی و مهارت‌های همسرداری، نشست گفتمان انقلاب اسلامی هر روز عصر و مسابقات دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

به گفته مسئول نهاد نماز جمعه استان قم، هر جمعه برنامه ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن‌کریم پیش‌بینی شده که به نورانیت و فضای معنوی نماز جمعه خواهد افزود.

ولدان با اشاره به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شب‌های قدر نیز ساعت 22 از نوزدهم الی بیست و سوم ماه مبارک رمضان با مراسم مناجات و احیاء آغاز می‌شود که علاوه بر حضور سخنرانان، شاهد حضور ائمه جمعه نیز در این برنامه‌ها خواهیم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها