مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام رضا(ع):

حركت و فرياد معنويت‌خواهي امام(ره) دنياي غرب را متحول كرد

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام رضا(ع)گفت: غرب اگر امروز به شكل جدي دچار مشكل شده و جز پوسته از آن باقي نمانده به بركت حركت و فرياد معنويت خواهي امام(ره) بود.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۸۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام سيد احمد حسيني امروز در مراسم افتتاحيه برنامه هاي سپاه امام رضا(ع) در ماه مبارك رمضان كه در مجتمع فرهنگي آيه هاي مشهد برگزار شد به تبيين شخصيت امام (ره) پرداخت و افزود: وجود شخصيت بزرگ و فرزانه امام خميني(ره) نعمت بزرگي بود انسان تا زماني كه غرق در نعمتي باشد قدر ان را نمي‌داند و ما نيز نتوانستيم آنطور بايد شخصيت ايشان را درك كنيم.

وي ادامه داد: امام راحل در پايه گذاري نظام جمهوري اسلامي ايران قدرتي داشت كه ماخوذ از مردمي بود كه در راه خدا قدم برداشتند و شجاعت امام(ره) ريشه در خداترسي ايشان داشت و نسلي كه امام را درك كرد بايد بر خود ببالد.

حسيني خاطر نشان كرد: امام(ره) تنها ايران را متحول نكرد بلكه ساختار غرب و شرق را در هم ريخت.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: غرب اگر امروز به شكل جدي دچار مشكل شده و جز پوسته از آن باقي نمانده به بركت حركت و فرياد معنويت خواهي امام(ره) بود ولي متاسفانه ما در درون نظام جمهوري اسلامي ايران عظمت امام(ره) را درك نكرديم.

وي با اشاره به اينكه عده اي در داخل كشور به دنبال تحريف شخصيت امام(ره) هستند افزود: اين افراد سعي دارند در مقابل آن امام مجاهد انقلابي امامي بسازند كه اقدامات شوم خود را توجيه كنند و مي خواهند بگويند كه  امام(ره) با سران وقت امريكا در زمان خود مراوده داشته است.

حسيني در بخش ديگر سخنان خود به فضيلت ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: اين ماه قطعه اي از بهشت خدا در جهنم مادي ما در اين دنيا است و خداوند در اين ماه به ما فرصت متقي شدن داده است و در اين ماه سپاه پاسداران بايد خود را به سلاح معنويت تجهيز كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها