خبرهای داغ:

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شیروان برگزار شد

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شیروان با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۰۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شیروان با حضور عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان شیروان، کوثری امام جمعه شهرستان، مصطفوی از مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

کوثری امام جمعه شهرستان شیروان گفت: معیار ها در خصوص جمع آوری اعانات باید با توجه به ظرفیت شهرستان سنجیده شود و هیات های جمع آوری اعانات قبل از رفتن به روستاها برنامه ریزی دقیق را داشته باشند.

 وی افزود مردم پای کار هستند و باحضور مبلغین مجرب در شب های قدر، روز عید فطر و مناسبت های مختلف و با ارائه برنامه های بازسازی عتبات عالیات در قالب سی دی  و تراکت های فرهنگی می شود از این ظرفیت بهره لازم را برد.

کوثری اظهار داشت: جمع آوری اعانات جهت بازسازی عتبات عالیات باید در زمان مناسب صورت گیرد و از ظرفیت توده مردم استفاده شود و نباید این امرخیر و خداپسندانه صنفی شود.

صفایی فرماندار شهرستان شیروان نیزگفت: جمع آوری اعانات جهت بازسازی عتبات عالیات یک کار جهادی است  و زحمات زیادی در این حوزه کشیده شده و مستلزم تلاش بیشتر است.

وی تصریح کرد در سال های ۹۱ و۹۳ شهرستان شیروان رتبه نخست و در سالهای ۹۲ و ۹۴ رتبه دوم را در استان از حیث جمع آوری اعانات جهت بازسازی عتبات عالیات داشته است.

 فرماندار شهرستان شیروان ابراز امیدواری کرد در سال ۹۵ نیز با توجه به سهمیه ای که برای شهرستان در نظر گرفته شده، با همت همه مردم و اقشار شهرستان که در عرصه های مختلف ارادت خالصانه خود را نسبت به ائمه اطهار ارائه داشته اند بتوانیم رتبه نخست را در استان داشته باشیم.

لازم بذکر است در ابتدای جلسه مصطفوی گزارش مبسوطی در خصوص مراحل انجام شده در راستای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی و نجف اشرف به جلسه ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار