به همت پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج انجام شد
فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام گفت: با حضور دکتر دندانپزشک ویزیت رایگان بسیجیان و اهالی روستای ابرسج انجام شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۳۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان دندانپزشکی در روستای ابرسج اظهار کرد: با حضور دکتر سیدعلی مرتضوی فرزند جانباز شهید عباسعلی مرتضوی ویزیت رایگان بسیجیان و اهالی روستای ابرسج و روستاهای اطراف انجام شد.

وی افزود: این ویزیت رایگان در دو مرحله عید نوروز و ایام ارتحال امام 14 و 15 خرداد در درمانگاه روستای ابرسج انجام شد و در هر روز بیش از 120 نفر ویزیت رایگان شدند.

محمدی خاطر نشان کرد: این برنامه به همت پایگاه بسیج شهید مطهری روستای ابرسج و بسیج سازندگی و بهداری سپاه شاهرود برگزار گردید.

وی تصریح کرد: این پزشک متعهد همچنین بیش از 100 میلیون ریال وسایل و تجهیزات دندانپزشکی نیز به درمانگاه روستای ابرسج شاهرود اهدا نمودند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا با بیان اینکه در سالی که به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده همه باید در این مسیر قدم بردارند گفت: این پزشک بسیجی با این اقدام خود این سخن رهبری را در بُعد خدمت به سلامت جامعه تحقق بخشیدند و باید همه افراد جامعه در هر مسئولیت و شغلی که هستند بتوانند در تحقق این شعار راهبردی حرکت و منویات رهبری را عملاً عینیت ببخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها