فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در گفتگو با «بسیج مازندران»:

ویژگی بارز امام خمینی(ره) استقامت و ایستادگی در برابر استکبار بود

کد خبر: ۸۶۹۰۵۴۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ برات‌علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در زمانی که استکبار در فضای خفقان به فکر دین زدایی از زندگی مردم بود، امام خمینی (ره) در برهه‌ای از تاریخ، اسلام را احیا کردند و انقلاب اسلامی را در مسیر پیروزی قراردادند.

فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ دامه داد: امام خمینی (ره) سه ویژگی مهم ایمان و توکل بر خدا، ایمان و اعتقاد به مردم و انگیزه خدمت و رهایی مردم از ستمگران داشتند و بارزترین آن نیز ایستادگی و استقامت در برابر استکبار جهانی بود.

سرهنگ اسلامی با بیان اینکه در راه رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی محقق شد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی درزمانی که جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم‌شده بود، کار بسیار سختی بود.

وی افزود: همه کشورهای جهان برای بقای زندگی مردم کشورشان مجبور بودند تا زیر سلطه یکی از این دو بلوک باشند و با اراده بلوک شرقی یا غربی از بین می‌رفتند.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای مقابله با این دو بلوک، شیوه جدیدی از حکومت را بانام «نظام جمهوری اسلامی» ایجاد کردند و شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» را سرلوحه کار خود قراردادند، اظهار کرد: امام راحل در مقابل تحریم‌های دشمنان جمله تاریخی «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را عنوان کردند که همه دنیا از صحبت ایشان متحیر ماندند.

وی ادامه داد: در زمان انقلاب خیلی از ما راه حضرت امام (ره) را درک نکردیم و امروزه باید با درک راه امام ادامه‌دهنده آن باشیم چرا که عقلانیت، بصیرت و آگاهی مردم نسبت به زمان انقلاب بیشتر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ با بیان اینکه همکاری و هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل در شهرستان سیمرغ بخوبی انجام‌شده است، گفت: مانند سال‌های گذشته، امسال نیز مراسم ارتحال امام با حضور گسترده مردمی برگزار شد و زائران  مشکلی نداشتند.

وی افزود: در بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تعداد 400 نفر از مردم شهرستان سیمرغ با 10 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.

سرهنگ اسلامی هدف از اعزام مردم به مرقد امام خمینی (ره) را تجدید میثاق با امام راحل عنوان کرد.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها