خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی فیاض بخش بیرجند از اعزام سه گروه جهادی به مناطق محروم در تابستان خبر داد وگفت: نمایشگاه عکس اردوهای جهادی با همکاری سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

هاشم ملک آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت : به مناسبت فرا رسیدن ایان تابستان و زمان اوقات فراغت دانشجویان نمایشگاه عکس اردوهای جهادی با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در حال برگزاری است.

وی مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه را آشنایی دانشجویان با مشکلات روستاها و مناطق محروم، آشنایی با حیطه کار بسیج سازندگی، فعالیت های اردوهای جهادی در عرصه های مختلف وآشنایی با فرهنگ مناطق روستایی عنوان کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی فیاض بخش دانشگاه علمی کار بردی بهزستی بیرجندبا بیان اینکه 150نفر از دانشجویان خواهر و برادر این دانشگاه عضو بسیج می باشند، گفت: از این تعداد 100نفر خواهر و 50نفر برادر می باشند.

ملک ابادی با بیان اینکه چهارمین اردوی جهادی این دانشگاه از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغار خواهدشد، گفت: از ابتدای تشکیل این پایگاه تا کنون سه اردوی جهای با حضور جهادگران دانشجو برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اکثر دانشجویان این مرکز کارمند هستند، گفت: یک گروه جهادی از دانشجویان بسیجی برادر به مدت یک هفته از 10 مرداد ماه سال جاری اعزام خواهندشد ولی هنوز مکان خدمت رسانی آنان، مشخص نشده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی فیاض بخش دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی بیرجند گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری یک گروه جهادی از دانشجویان خواهر به روستای چاه شولک به مدت ده روز اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت این گروه جهادی عنوان کرد: به سبب فقر فرهنگی و بهداشتی در روستای چاه شولک خواهران جهادگر این دانشگاه در عرصه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، فنی و حرفه ای، مددکاری و صنایع دستی فعالیت خواهند کرد.

ملک آبادی با اشاره به فرمایشات امام خامنه (حفظه الله) در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه اهداف وفعالیت های گروه های جهادی بخصوص گروه های جهادی خواهر این دانشگاه بر اساس اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی است.

وی با اشاره به طرح ارائه شده از سوی یکی از دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد: این طرح اشتغال زایی، بازار کار و فروش محصولاتی است که زنان خانه دار بعد از آموزش می توانند محصولات با کیفیت و مرغوب خود را به فروش برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها