اولین گردهمایی آموزشی کارگروه تبلیغی انفال به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۳۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین گردهمایی آموزشی کارگروه تبلیغی انفال به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان برگزار شد.

گفتنی است،در این گردهمایی نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی استان، معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل به ایراد سخنانی پرداختند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، یکی از بهترین فرصت ها برای هدایت انسان هاست؛ سفره پر نعمت و بی دریغ الهی در این ماه در برابر انسان گشوده شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: که یکی از توفیقاتی که خداوند به منابع طبیعی داده است اجرای طرح سفیران انفال است که در سطح کشوری نیز به نام این استان مطرح گردیده است .

همچنین مهندس سلطان نژاد معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل گفت: سفیران انفال برکت الهی برای منابع طبیعی هستند که واسطع بین مردم و این اداره کل قرار گرفته و مثمر ثمر واقع شده است و برکات آن روز به روز بیشتر و آشکارتر می شود . لازم به ذکر است، در این گردهمایی اعضای گروه انفال نقطه نظرات خود را بیان و بر لزوم نقش اثرگذار سفیران انفال در حفظ و صیانت از منابع طبیعی در ایام ماه رمضان تاکید شد.

|

ارسال نظرات