مراسم جزءخوانی قرآن کریم، امسال نیز به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۴۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: این مکان مذهبی هر سال میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی است که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها جمع‌خوانی قرآن کریم است.

مجتبی شهامی افزود: امسال برای چندمین سال است که حسینیه اعظم زنجان، میزبان مراسم معنوی جمع‌خوانی قرآن کریم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر سال مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت مستمر و روزانه در 30 روز ماه رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز این مراسم معنوی و باشکوه از ساعت 18 تا 19 عصر به صورت روزانه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

شهامی با اشاره به اینکه این مراسم هر سال با حضور قریب به 15 نفر از قاریان و حافظان برتر قرآنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: هر روز یک جزء از قرآن کریم در این مراسم قرائت می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین به برنامه‌های سخنرانی حسینیه اعظم زنجان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه سخنرانی در دو نوبت نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه در دهه نخست و دهه آخر ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام سعید احمدی سخنرانی خواهد کرد، افزود: همچنین در دهه دوم ماه رمضان نیز حجت‌الاسلام علی محمدی سخنرانی می‌کند.

شهامی با بیان اینکه سخنرانی نوبت ظهر در بین نماز انجام و شب‌ها نیز پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا شب‌ها ذکر مصیبت نیز وجود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مداحان ماه مبارک رمضان در نیمه نخست سیدیوسف شبیری و در نیمه دوم ماه نیز حاج مرتضی حیدری خواهد بود.

شهامی با بیان اینکه طبق برنامه مراسم شب‌های احیا در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برگزار خواهد شد، افزود: روز بیست و یکم ماه رمضان نیز دسته عزاداری به مناسبت شهادت امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی‌(ع) نیز مراسم جشنی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات