علیرغم دستگیری عامل فراخوان مینینگ آب بازی در کرج، عده ای از جوانان، با حضور در بوستان ایران زمین کرج، تصمیم به تجمع و انجام آب بازی مختلط داشتند که با اقدام قاطع نیروی انتظامی نافرجام ماند.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، متأسفانه ایادی فرصت طلب و هنجار شکن ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی و غیر موبایلی و با سوء استفاده از جذابیتهای این فضا و غفلت خانواده ها، به طور مداوم دست به فراخوان‌های غیرقانونی زده و موجب ایجاد ناهنجاری و تنش در شهرهای استان می شوند.

براساس این گزارش، عصر دیروز ( دوشنبه ۱۷ خرداد)، علیرغم دستگیری عامل فراخوان مینینگ آب بازی در کرج، عده ای از جوانان ، با حضور در بوستان ایران زمین، تصمیم به تجمع و انجام آب بازی مختلط داشتند و بر اساس فراخوان  این میتینگ در شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام، فیسبوک و … )، بنا بود همایش آب بازی مختلط در ساعت ۱۸ روز گذشته برگزار شود که با حضور به موقع پلیس استان البرز و شهرستان کرج نافرجام ماند.

گفتنی است، سال گذشته نیز در نخستین روز از  ماه مبارک رمضان، نمایش هنجارشکنانه آب بازی مختلط و روزه خواری در ملا عام با حضور عده ای از جوانان زیر ۲۰ سال در بوستان ایران زمین کرج و بوستان تندرستی فردیس شکل گرفت.

پس از این رویداد ساختار شکن در اولین روز از ماه مبارک رمضان سال گذشته که باعث تکدر خاطر بسیاری از مردم روزه دار در استان البرز و حتی کشور شد، در چندین مورد فعالان این مسئله اقدام به فراخوان های متعدد در شبکه های اجتماعی موبایلی کردند که با نظارت مستمر و حضور به موقع پلیس استان البرز و شهرستان کرج در نطفه خفه شد.

رویکرد نیروی انتظامی و پلیس استان البرز، برخورد تهاجمی با جوانان و نوجوانان نیست، بلکه این بازدارندگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی و چالشهای امنیتی در اجتماع شهروندی شده و سبک زندگی صحیح و سالم را دچار آفت نمی کند.

تصویر نمایه از تصاویر آرشیوی است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۲۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
اقدام وحضورمردم و همکاری نیروی انتظامی بوده است
پر بیننده ها