خبرهای داغ:
مسئول طرح و برنامه سپاه اسلام آباد غرب:

اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصادی خودکفا، مولد و مستقل است

مسئول طرح و برنامه سپاه ناحیه اسلام آباد غرب اقتصاد مقاومتی را مولد خودکفایی و استقلال و شکوفایی جامعه دانست و گفت: باید بیانات رهبری را که با نام گذاری سال 95 ، به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام نهاده اند سرلوحه برنامه های بسیج در همه ی اقشار سپاه و بسیج قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۹۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
سرگرد فرهاد قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب گفت: اقتصاد مقاومتی باید به معنای اقتصاد خودکفا، مولد، مستقل و شکوفایی که در برابر همه فشارها بتواند مقاومت کند و ستون های جامعه را به استواری محافظت نماید.
مسئول طرح و برنامه سپاه ناحیه اسلام آباد غرب افزود: بنابراین، از مهمترین مولفه ها و شاخصه های اقتصاد مقاومتی باید از خودباوری و اعتماد جامعه دانست؛ زیرا تا زمانی که جامعه از نظر فکری و فرهنگی به این مرحله از رشد و بالندگی نرسد که ما می توانیم، هرگز نمی تواند چنین اقتصادی را شکل بخشد.


قاسمی گفت: مهندسی فرهنگ اقتصاد مقاومتی به معنای مدیریت افکارسازی جامعه به گونه ای باید باشد که بتواند نسبت تعادلی و تکاملی را میان عوامل و متغیرهای تشکیل دهنده اقتصاد مقاومتی را شکل دهد.

مسئول طرح وبرنامه سپاه اسلام آباد غرب بیان کرد: برخلاف مهندسی فرهنگی، خود فرهنگ به عنوان یک موضوع قابل مدیریت در دستور کار قرار می گیرد تا چنین رویکرد فرهنگی در جامعه برای رسیدن به هدفی چون اقتصاد مقاومتی پدید آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار