مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران، اشاره کرد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان پس از 31 خرداد تمدید نمی‌شود، اعلام کرد: توصیه می‌شود همه خبرنگاران برای افزایش سطح کیفی مسابقات در این جشنواره شرکت کنند.

احد جاودانی به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران، اشاره کرد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تا امروز 18 خرداد بود، افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 خرداد تمدید شد تا همه اصحاب رسانه در آن شرکت کنند.

جاودانی از ارسال 300 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران خبر داد و گفت: مشارکت همه اصحاب رسانه مازندران موجب ارتقای کیفی و کمی جشنواره می‌شود و امیدواریم همه در این رویداد شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه با برگزاری این جشنواره به‌دنبال افزایش سطح کیفی خبرهای خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی و مکتوب در استان هستیم، تصریح کرد: برای تشویق خبرنگاران نفرات برتر هر یک از بخش‌های جشنواره برای بازدید از مراکز رسانه‌ای به یکی از کشورهای حاشیه دریای مازندران اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/


منبع: فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها