خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه مردم و مسوولان باید با روحیه جهادی وارد میدان اقتصاد مقاومتی شوند و همه تلاش خود را به کار بگیرند.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۱۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، احمد امیرآبادی فراهانی دوشنبه شب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید از همه ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و همه بانک ها و دستگاههای اجرایی مصوبات این جلسات را با همه توان اجرایی کنند. 

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی ها باید هزینه ها و شرایط بانک ها را نیز در نظر بگیریم، اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت باید سود سپرده ها را نیز کاهش دهیم تا منابع در دسترس هرچه بیشتر در جهت تولید به کار گرفته شود. 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واحدهای تولیدی به دلیل قیمت بالای تمام شده کالاها قدرت رقابتی خود را از دست می دهند، خاطرنشان کرد: بانک ها باید تعهد بیشتری نسبت به وضعیت اقتصادی استان داشته و منابع ذخیره شده را در استان قم هزینه کنند. 

وی اخذ مسدودی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع و قانون دانست و بر ضرورت رسیدگی دستگاههای نظارتی بر این تخلف تاکید کرد و گفت: نمایندگان قم در مجلس در حل مشکلات و موانع پیش روی توسعه اقتصادی استان قطعا پیش قدم خواهند بود. 

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با حضور استاندار و معاونین استانداری، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد. 
ارسال نظرات