خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس:

پیوند ملت با ولایت رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه موقت فردوس گفت: امام اعتقاد داشت که هر زمان که آمریکا دست از جاسوسی و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارد و در راه ایران اسلامی سنگ اندازی نکند میتوان به رابطه و مذاکره با آمریکا پرداخت.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۳۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه موقت شهرستان فردوس در خطبه های نماز جمعه امروز در رابطه با اندیشه امام درخصوص رابطه با آمریکا اظهار داشت: امام اعتقاد داشت که هر زمان که آمریکا دست از جاسوسی و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارد و در راه ایران اسلامی سنگ اندازی نکند میتوان به رابطه و مذاکره با آمریکا پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه تاکید کرد: برجام 2 و 3 همگی بی معنی است چرا که آمریکا در همین برجام 1 به وعده هایش عمل نکرده است.

وی با اشاره به دغدغه امام راحل در حوزه فرهنگ نیز گفت: امام خمینی (ره) به شدت با فرهنگ غربی مخالف بودند مسئولین نیز امروز باید با قاطعیت در این عرصه تلاش کنند .

امام جمعه موقت فردوس دفاع وپاسداری قاطع از ارزش های اسلامی، مبارزه با ترویج فحشا و فساد در جامعه، استقلال اقتصاد ملی، خودکفایی در حوزه های مختلف، دفاع از مظلومین جهان خصوصا مردم فلسطین، مبارزه با صهونیست از جمله ویژگی های حضرت امام عنوان کرد.

حجت السلام والمسلمین غلامی در ادامه افزود: برای جلوگیری از فساد و فحشا باید هم از وسیله های دولتی و هم از مردم استفاده کرد که این مهم با امر به معروف ونهی از منکر انجام می شود.

امام جمعه موقت در خصوص قیام 15 خرداد گفت: این قیام پیوند امت با روحانیون بود که از برکات و مقدمه های موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: پیوند ملت با ولایت از رموز موفقیت انقلاب اسلامی  وجمهوری اسلامی ایران بوده وخواهد بود .

غلامی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: آنچه به این ماه مبارک عظمت داده است نزول قرآندر این ماه بوده است که باید به صورت ویژه مد نظر مومنین و اهل تقوا در ماه مبارک رمضان قراربگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها