ویژه ماه مبارک رمضان؛

افتتاحیه کلاسهای قرآن و اخلاق در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، افتتاحیه کلاسهای قرآن واخلاق در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۴۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین افتتاحیه برنامه های قرآنی و اخلاقی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آغاز و در ادامه معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان به تشریح برنامه های این قسمت در ماه مبارک رمضان پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک حلول ماه صیام و ضیافت الهی، به تشریح برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان و اهمیت این ماه در رسیدن انسان به کمال و سعادت پرداخت.

در ادامه این مراسم معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در رده های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام را تشریح کرد.

حجت الاسلام حمید محمدی، افزود: کلاس های نور مبین با موضوع تفسیر آیات جهادی، جلسات اخلاق با محوریت نصایح رسول گرامی اسلام به ابوذر غفاری، و برپایی محافل انس با قرآن کریم از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام است.

وی، برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی آموزشیار قرآن کریم ویژه پایوران و کارکنان وظیفه را از دیگر برنامه های ماه ضیافت الهی در رده های سپاه استان برشمرد که با حضور اساتید دارالقرآن دایر خواهد شد و گواهی پایان دوره و مربی گری به متربیان اعطا می شود.

ارسال نظرات