ویژه برنامه‌های سپاه روح‌الله در ماه رمضان اعلام شد
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت برنامه‌های قرآنی و فرصتی مناسب برای تقویت معنویت در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

سرگرد پاسدار محمد طاعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌های سپاه روح‌الله ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های عقیدتی سیاسی ویژه‌ای با توجه به فضای معنوی موجود اجرایی خواهد شد که بیشتر برنامه‌ها با محوریت قرآن خواهد بود.

وی افزود: روزهای زوج ویژه پایوران کلاس‌های "نور المبین" برگزار خواهد شد که براساس ابلاغیه ستادکل تفسیر آیات جهادی در این کلاس‌ها مورد توجه خواهد بود همچنین روزهای فرد برگزاری کلاس اخلاق با موضوعات اخلاقی مندرج در نامه حضرت رسول اکرم(ص) به ابوذر خواهد بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله تصریح کرد: محافل انس با قرآن روزهای پنجشنبه با دعوت از قاریان ممتاز و مطرح کشوری از سوی معاونت روابط عمومی سپاه روح‌الله برگزار خواهد شد.

سرگرد پاسدار طاعتی با اشاره به برنامه‌های ویژه برای نیروهای وظیفه گفت: برای نیروهای وظیفه جلسات روانخوانی و روخوانی قرآن کریم در روزهای زوج برگزار خواهد شد همچنین در روزهای فرد دروس و مفاهیم اخلاقی تدریس خواهد شد.

وی افزود: دوره‌های آموزش قرآن کریم در سه سطح برای نیروهای این نهاد انقلابی برگزار می‌شود که این دوره‌های آموزشی برای پاسداران، بسجیان و نیروهای وظیفه به تفکیک برگزار خواهد شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها صادر می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله تصریح کرد: رمضان تنها ماهی است که به فرموده پیامبر اسلام(ص) ابتدای آن رحمت، وسط آن برکت و پایان آن مغفرت است.

سرگرد پاسدار طاعتی در پایان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین صبر و شکیبایی در برابر سختی‌ها و مشکلات است چنانچه نورانیت کسب شده در ماه ضیافت الهی در دیگر ایام سال نیز حفظ شود، به لذت و حقیقت بندگی و عبودیت به درگاه الهی پی خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات