فرمانده سپاه نکا از مراسم گرامیداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم «ابراهیم عشریه» پنج‌شنبه‌شب در مصلای امام خمینی (ره) نکا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۵۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید ابراهیم شریفی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهید عشریه در نکا، یادآور شد: روز گذشته دوشنبه 17 خرداد ماه با حضور امام جمعه نکا، فرماندار نکا و جمعی از مسؤولان، با حضور در منزل این شهید بزرگوار، خبر شهادت وی را به پدر و مادر و خانواده‌شان ابلاغ شد و سپس برنامه‌ریزی برای مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار برگزار شد.

وی اظهار کرد: شهید ابراهیم عشریه از سال 1379 وارد سپاه پاسداران شد و با گذراندن دوره‌های مختلف پاسداری به‌عنوان مربی تاکتیک و دفاع شخصی وارد سپاه قم شده و در آنجا خدمت می‌کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در گفتگو با فارس افزود: شهید عشریه با نام‌نویسی برای حضور در سوریه و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س)، وارد سوریه شده و در درگیری با تکفیری‌ها و داعش به درجه عظیم شهادت نائل آمد.

شریفی گفت: مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم ابراهیم عشریه از مجاهدان و مدافعان حریم اهل بیت (ع)، به‌عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا، پنج‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشا ساعت 21:30 شب در مصلای امام خمینی (ره) نکا با حضور مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛شهید والامقام  ابراهیم عشریه 25 فروردین‌ ماه امسال در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه مجروح شد اما به‌دلیل مشخص نبودن وضع پیکر وی پس از 54 روز، خبر شهادت این شهید رسماً تأیید شد و به‌عنوان شهید جاویدالأثر مدافع حرم نام گرفت.

گفتنی ست؛ از شهید مدافع حرم ابرهیم عشریه سه دختر به نام‌های زهرا، زینب و معصومه  به یادگار مانده است و همچنین این شهید به‌عنوان پنجمین شهید مدافع حرم نکا و سومین شهید جاویدالاثر مدافع حرم این شهرستان به‌شمار می‌آید که هنوز پیکر پاکش همچون دو شهید جاویدالاثر دیگر شهید حسین مشتاقی و شهید سعید کمالی‌کفراتی به وطن بازنگشته است.

مازندران تاکنون 31 شهید مدافع حریم آل الله را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از بین آن پیکر مطهر 12 شهید هنوز به کشور بازنگشته است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها