عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامی انجام نداده است

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال جوانان اظهار داشت: نگرانی حضرت آقا همان مشکل اصلی نظام یعنی بیکاری است.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۵۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

محمدعلی مددی نماینده سابق مردم میانه و عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال جوانان اظهار داشت: نگرانی حضرت آقا و مشکل اصلی نظام مسئله مهم بیکاری است.

وی افزود: یک راه حل اساسی را حضرت آقا مطرح کرده و آن تحقق اقتصاد مقاومتی است اگر اقتصاد مقاومتی که تکیه بر پتانسیل های داخلی حمایت از تولید و صادرات، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی و حمایت علنی از تولید کنندگان بوده  انجام شود دولت توانسته گوشه ای از اقتصاد مقاومتی را محقق کند.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: اگر فرمایش آقا محقق شد یعنی اقتصاد مقاومتی که تنها راه نجات ایران است از پتانسیل های داخلی  حمایت شد بیکاران جذب شده واشتغال ایجاد می شود و کارخانه دار دنبال بیکاران می رود.

 مددی تصریح کرد: چند سال گذشته با نامهای اقتصادی نامگذاری شد و امسال هم با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر انقلاب مطرح شد ولی دولت کاری انجام نداد. باید این موضوع عملیاتی شود اگر دولت اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند  نگرانی حضرت آقاو نگرانی تمام خانواده ها برطرف می شود.

ارسال نظرات