خبرهای داغ:

امام خمینی(ره) امت جامعه اسلامی را مستعدّ عصر ظهور کرد

حجت الاسلام لطفیان گفت:امام خمینی(ره)، امت جامعه اسلامی را مستعدّعصر ظهورکردوما بسیجیان در این اجتماع بزرگ اعلام آمادگی می کنیم که امروز منتظر ظهوروزمینه ساز ظهورهستیم
کد خبر: ۸۶۹۰۷۶۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،حجت الاسلام لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)درجمع مردم شهرستان قاین گفت: سخن گفتن ازامام راحل دانشی به وسعت تاریخ می خواهد .

وی افزود: امام (ره) از سنخ انبیای الهی و اولیای خداست و ایشان مصداق این آیه شریفه" وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ" شد.

حجت الاسلام لطفیان اظهارداشت: حضرت امام مصداق این آیه شریفه"قُل إن کُنتُم تُحبّونَ الله فاتّبعونی یُحبِبکُم الله" است، زیرا بعد از گذشت چندین سال از رحلت ایشان خیل مشتاقان امام(ره) برای رحلت ایشان مراسم برپا می کنند؛ البته کسی که در مسیر حق گام برمی داردودرمسیرخدا وپیروی از رسول خدا قرار می گیردبازخورد پیروی از خدا ورسول خدا محبوبیتی می شود که این جلسات مصداقی از شخصیت محبوب امام است.

وی افزود:امام خمینی(ره) از ابتدای طلبگی در مسیرمستقیم مقاومت قرارداشت .امام از همان آغاز انقلابی واهل مقاومت بودواگرانقلاب اسلامی ما پرتوی از عاشورا باشد رهبر نظام اسلامی ماهم پیرو همان رهبری است که درسال61هجری قیام خونین عاشورا را مدیریت کرد.

آنچه امروزدر جبهه مقاومت ،آنچه درغالب کمک معنوی ومستشاری به جبهه مقاومت مشاهده می کنید برگرفته از خط سرخی است که سید وسالار شهیدان به ما آموخت.

رحمت وعطوفتی که ملت ایران وپشتیبانی که ملت ایران از جبهه مقاومت دارد به پیروی از خط سرخی است که حسین بن علی (ع)برای ما به یادگار گذاشته است.

وی اظهارداشت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که در دوران پیش از انقلاب وبعد از انقلاب حاضربه مذاکره با آمریکانشد ووقتی مسئولین وقت از امام درخواست مذاکره با آمریکا رامی کنند وآمریکارا قلدر معرفی می کنند ایشان می فرمایند "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"وامروز هم از لسان مبارک مقام معظم رهبری این سخن را می شنویم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان افزود:در طول تاریخ ایران هیچ رهبری به اندازه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خیرخواه این امت نبودند.

حجت الاسلام لطفیان گفت:امام، امت جامعه اسلامی را مستعدّعصر ظهورکردوما بسیجیان در این اجتماع بزرگ اعلام آمادگی می کنیم که امروز منتظر ظهوروزمینه ساز ظهوریم ودر غیاب امام زمان(عج) رزمنده قیام خواهیم بود واز همین خیل عظیم بسیجیان کارگزاران حکومت مهدوی انتخاب خواهد شد وبسیجی امروز به تنهایی منتظر ظهور نیست بلکه مهیای ظهور می شودوخودرا برای رزمندگی در غیاب وکارگزاری در حکومت مهدوی آماده می کند.

وی درادامه گفت:یکی از شخصیت های سیاسی مصر می گوید: امام خمینی شخصیتی از شخصیت های آزمون بزرگ صدر اسلام است وامام آمده است تا سپاه علی را رهبری کند واین آزمون بزرگ تاریخی که مقام معظم رهبری از آن به پیچ تاریخی یاد می کنند لشکری به استعداد لشکر امیرالمومنین مطالبه می کند ودراین لشکر عمارومالک اشتر نیاز داریم .

وی افزود:طرف مقابل ما جبهه زوروتزویری است که درآن معاویه ها وعمروعاص ها صف کشیده اندومی خواهند خون ولی خدا را بریزند وامام آمده است تا سپاه علی را رهبری کند وماهم آمادگی خودرا در لشکر امیرالمومنین اعلام میداریم .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درادامه سخنان خود گفت:مطلب دیگری که برگرفته از سخنان رهبری است وبه نظرمن خط مستقیم بسیج با این جملات رهبری باید ادامه پیدا کند این است که ایشان فرمودند امام مظهر دینداری،مظهردانایی،مظهردلیری ومظهر درد مردم بود.

یک بسیجی پابه رکاب که امروز منتظرمهیای ظهوراست ولباس رزم رزمندگی دررکاب امام(ع) را پوشیده است وکسی که امروز درقامت کارگزارجمهوری اسلامی ودرآینده حکومت مهدوی لباس خدمت خواهدپوشید باید دیندار،دانا،دلیر وشجاع ومقاوم باشد وباید دردِ مردم داشته باشد ودراین مسیر یک ایمان نیاز دارد واینکه رهبری در حرم امام خمینی (ره)فرمودند مومنِ متعبدِ انقلابی یعنی دیندار،یعنی دانا ،یعنی دلیر ویعنی کسی که درد مردم را می داند.

وی بااشاره به سخنی از شهید مطهری گفت: شهید مطهری نقل می کنند که من چند آمنه در حضرت امام دیدم که این ها باید در حال حاضر مد نظر ما باشد.آمنه به رب،آمنه به هدف،آمنه به سبیله وآمنه به مردم

آمنه به ربّه باید ایمان به خدا در جامعه اسلامی احیاشود ودرراس اینها شما بسیجیان قراردارید ،آمنه به هدف،ما یک هدفی در انقلاب اسلامی از امام یاد گرفتیم وشما باید این هدف را پشت سررهبری تحقیق کنید آمنه به سبیله، ایمان به راه تابناکی که شهیدان انقلاب اسلامی در مقابل امت قراردادند وایمان به مردم ،شما مردم شخصیت های ممتازی هستید که هم امام وهم مقام معظم رهبری به شما افتخار می کنند وما هم پشتیبانی خودرا از مسیر مستقیمی که امام وامروز رهبری ادامه می دهد اعلام میکنیم.

وی درادامه بااشاره به حکومت اسلامی اظهارداشت:نظام ولایت فردی واجتماعی یادگارحضرت نوح،نظام خداشناسی وتوحیدی ونظام مبتنی برآرمانهای نبوی یادگار حضرت ابراهیم،نظام مبتنی برخودشناسی وخداشناسی یادگار حضرت موسی ونظام تربیتی یادگار حضرت عیسی است وهمه اینها می شود حکومت اسلامی که وجودمبارک پیامبر اعظم حضرت محمد(ص)به جهان بشریت هدیه دادوبعثت آغاز راه وحرکت تابناک رسول الله بودودر غدیرتکامل پیدا کرد ودر عاشورا نقض پیمانی صورت گرفت وما امروز به اعاده حیثیت کسانی قیام کرده ایم که درعاشورای سال 61هجری در مسیر پیروی از ولی خدا کسالت وتنبلی به خرج دادندوان شاء الله نقطه اوج انقلاب اسلامی قیام وظهور بقیه الله الاعظم خواهدبود.

وی دربخش پایانی سخنان خود در خصوص شخصیت امام اظهارداشت: آمریکائیهاباورشان شده است که امام از ماورا ءالهام میگیرد وامروز یک عده ای نشسته اند وبرای رهبری تعیین تکلیف می کنند.

وی گفت:ضریب نفوذرهبری دردنیا بالاست وامروز یک عده ای دراین مسیر پرافتخار نظام جمهوری اسلامی سنگ اندازی هایی را انجام می دهند.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد،به واسطه همین ولایت پذیری مردم ،سهم ویژه از رحمت مطلقه الهی نصیب ماوشما شده است واگربه کشورهای همسایه واطراف خودنگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که نعمت امنیت بزرگترین نعمتی است که نصیب ملت ماشده است وماباید قدر این نعمت های الهی را بدانیم ورهرو راه امام شهدا وپشتیبان ولایت فقیه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها