امام جمعه شهرستان نکا با اشاره به خبر شهادت شهید مدافع حرم«ابراهیم عشریه» اظهار کرد:شهدا با خون خود ریشه‌های اسلام را مستحکم‌تر کردند و در ادامه راهشان ما باید استوار و ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۸۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، امام جمعه شهرستان نکا با اشاره به خبر تائید شهادت شهید ابراهیم عشریه اظهار کرد: این شهید عزیز و بزرگوار مدافع حرم در 25 فروردین ماه امسال در حلب سوریه به شهادت رسید اما تائید شهادت ایشان اکنون اطلاع‌رسانی شده و امسال در روزهای میهمانی خدا، میهمان دیگری نیز در این شهر داریم و شهید عشریه میهمان ما در این شب و روزها است.

محمدی لائینی در گفتگو با فارس با اعلام اینکه این شهید بزرگوار پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان نکا است که در درگیری با تکفیری‌ها و داعش به شهادت رسید، یادآور شد: این شهید ارزشمند و گرانقدر برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) و اسلام و انقلاب به شهادت رسید و اکنون مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه، ولایت‌مداری و در مسیر شهدا حرکت کردن است.

این مسئول گفت: راهی که این عزیزان رفتند راه خیر و برکت است که نصیب حال‌شان شده است و در ادامه راهشان، استقامت و ایستادگی خانواده‌های شهدا ستودنی است و همچنان که امام حسین (ع) با شهادت خود اسلام را برای همیشه حفظ کرد؛ شهدا نیز با خون خود ریشه‌های اسلام را مستحکم‌تر کردند و در ادامه راهشان ما باید استوار و ثابت قدم باشیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها