یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
حبیب الله آسوده افزود: مردم به جای اینکه تاثیرات مثبت تورم 11 درصدی که دولت اعلام می کند را در زندگی و معیشت اقتصادی خود ببینند تاثیرات منفی افزایش قیمت 25 درصدی بنزین را مشاهده می کنند که سبب نابهنجاری، آسیب های اقتصادی و گران شدن کالاها در میان توده مردم شده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
حبیب الله آسوده کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نرخ تورم 10  الی11 درصدی که توسط دولت اعلام می شود با واقعیت اقتصادی مردم به ویژه کف جامعه سازگاری ندارد و ابهام انگیز است.

وی با بیان اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده است افزود: با وجود رکود جدی که در اقتصاد جامعه شکل گرفته است و نرخ تورم 11 درصدی که خیلی از اقلام و کالاها  افزایش تصاعدی داشته است موادغذایی در ماه رمضان مجدد گران شده است و واقعیت اقتصادی دولت با اوضاع اقتصادی مردم همخوانی ندارد.

آسوده بیان داشت: اقشار متوسط و ضعیف جامعه در این نابسامانی اقصادی در حال فروپاشی هستند این در حالی است که انتظار می رود دولت بتواند رونق اقتصادی را به شکل حقیقی عملیاتی و بازخوانی کند و دیدگاه دولت در تضاد و تعارض با اقتصاد جامعه و مردم بوده است.

وی در خاتمه افزود: مردم به جای اینکه تاثیرات مثبت تورم 11 درصدی که دولت اعلام می کند را در زندگی و معیشت اقتصادی خود ببینند تاثیرات منفی افزایش قیمت 25 درصدی بنزین را مشاهده می کنند که سبب نابهنجاری، آسیب های اقتصادی و گران شدن کالاها در میان توده مردم شده است.
ارسال نظرات