یکی از نمایندگان کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با «بسیج»:
یک نماینده کارگری کاشی حافظ بیان داشت: از 7 خط تولیدی کارخانه کاشی حافظ ، دیگر هیچ خط تولید باقی نمانده است از 12 اسفند ماه سال 94، کارخانه کاشی حافظ تعطیل شده است هیچگونه بازخوردی از سوی مسوولان ارائه نشده است و کارگران کارخانه در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۷۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
یکی از نمایندگان کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بعد از واگذاری کارخانه کاشی حافظ در سال 91 به بخش خصوصی مشکلات کارخانه فراگیر شد و سهامداران کارخانه که در گذشته کار خدماتی انجام می دادند نتوانستند کارخانه تولیدی را مدبرانه مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر حسابداری، تدارکات کارخانه کاشی حافظ به تهران منتقل شد افزود: تغییر مدیر عامل در دفعات مختلف، انتقال دفاتر کارخانه به تهران، عدم توانایی مدیران عامل و سهامداران که کارخانه تولیدی را مدیریت کنند باعث شد تا خطوط کارخانه یک به یک تعطیل  شود و ناکارآمدی مدیران دامنگیر وضعیت اقتصادی کارگران شود.

وی در ادامه گفت: انتقال دفاتر کارخانه به تهران باعث شد تا دسترسی کارگران به مسوولان رده بالایی کاهش یابد و کارفرمایان بدون کارگران به تصمیم گیری بپردازند.

این نماینده خاطر نشان کرد:  از 7 خط تولیدی کارخانه کاشی حافظ ، دیگر هیچ خط تولید باقی نمانده است  از 12 اسفند ماه سال 94، کارخانه کاشی حافظ تعطیل شده است در طی زمان های مذکور، علاوه بر اینکه مطالبات کارگران را به مسوولان منتقل کردیم ولی هیچگونه بازخوردی از سوی مسوولان ارائه نشده است و کارگران کارخانه در شرایط  سخت اقتصادی به سر می برند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۵۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
این ها همه از کرامات دولت امید! است
ناشناس
۰۱:۴۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
روحانی مچکریم