استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد :

سهمیه جذب خانواده شهدا و ایثارگران رعایت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در استخدام نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان، قانون سهمیه جذب خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید اجرا شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۸۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با هر كدام از دستگاه های اجرایی استان كه قانون سهمیه جذب خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را رعایت نكنند، ضمن برخورد جدی و قانونی با متخلفان، آزمون اسخدامی مربوطه نیز لغو می شود.

وی تأكید كرد: طبق برنامه ریزی و سازماندهی صورت گرفته، استاندار و معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری و همچنین فرمانداران شهرستان های ۹ گانه به همراه مدیران دستگاه های اجرایی زیرمجموعه، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان را به صورت مستمر انجام می دهند.

سلیمانی دشتكی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی متولی چهارمحال و بختیاری، رسیدگی به مشكلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در حضور مدیران ارشد استان را در اولویت قرار دهند.

وی تصریح كرد: فراهم كردن و ارتقای زمینه خدمات رسانی فرهنگی، معنوی، بهداشتی و درمانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در كشور یك اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی بوده و به همین منظور، حفظ این اقتدار برای كشور ضروری است.

وی اضافه كرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران با نثار خون خود، عزت و سربلندی كنونی ایران اسلامی را به ارمغان آوردند.

سلیمانی دشتكی عنوان داشت: حركت در مسیر راه و سیره شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بایستی به عنوان یكی از برنامه های اولویت دار از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی متولی دنبال و اجرایی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار