مسابقات قهرمانی تکواندو خواهران بسیجی بابل برگزار شد

سرهنگ محمدپور: ورزش بهترین راه مقابله با آسیب های فضای مجازی است

تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج بابل یک دوره مسابقات قهرمانی تکواندو ویژه خواهران نوجوان بسیجی را در سالن تربیت بدنی ناحیه بابل برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج بابل یک دوره مسابقات قهرمانی تکواندو ویژه خواهران نوجوان بسیجی را در سالن تربیت بدنی ناحیه بابل برگزار کرد.

در پایان این مسابقات سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل با تشکر از حضور ورزشکاران خواهر در عرصه‌های فعالیت‌های مختلف فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان، تعمیم روحیه ورزشکاری را در جای‌جای زندگی شخصی و اجتماعی خواستار شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در جامعه و مباحث پیرامونی در فضای مجازی که امروزه به شدت جوان و نوجوان ما را تهدید می کند ورزش یکی از بهترین راه های در امان ماندن از این مشکلات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: امم اخمینی(ره) آن پیر فرزانه با این جمله که "من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم ” از جایگاه و اهمیت ورزش و ورزشکاران در جامعه سخن گفت و کارکردهای فرهنگی ورزش نیز برای همه جامعه شناسان روشن است.

این مقام مسئول در پایان از خواهران بسیجی ورزشکار خواست با الگو قراردادن سیره اهل بیت(ع) در زندگی همچنان در صحنه‌های ورزشی و علمی بدرخشند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را که خون بهای شهیدان بسیاری از جمله شهدای مدافع حرم است را پایدار و پر صلابت نگه دارند.

گفتنی است این دوره از مسابقات به‌مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم و ویژه گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عصر دیروز با حضور علاقه‌مندان و رزمی‌کاران خواهر رشته تکواندو در سالن تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بابل برگزار شد./ بابل نوین


۱ (۳)

۱ (۴)

۱ (۵)

۱ (۶)

۱ (۷)




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار