به همت بسیج جامعه پزشکی بابل اجرا می شود؛

30 شب 30 مسجد؛ویزیت رایگان شهروندان بابلی در ماه رمضان

طرح ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل به کمک بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به مدت هفت سال متوالی در آستانه ماه مبارک رمضان در راستای خدمات‌دهی بهینه به مردم در مساجد و مناطق محروم شهرستان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۰۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مظفر ربیعی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: این طرح که برای نخستین‌بار از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل مطرح و اجرا شد امروزه به عنوان طرح برتر در برخی از استان‌های کشور نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه 30 شب 30 مسجد در هر شب پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های آیت‌الله روحانی، شهید بهشتی(ره) و شهید یحیی‌نژاد اعزام می‌شوند، افزود: در این طرح گروه پزشکی و درمانی متخصص و عمومی برای ویزیت رایگان به مساجد و مناطق محروم و حتی منازل مناطق محروم سطح شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از به‌کارگیری 32 متخصص و فوق‌تخصص، 30 پزشک و 62 پرستار و ماما در این طرح خبر داد و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح سهولت در تردد مراجعه‌کنندگان به پزشک، ویزیت رایگان، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی است.

به گزارش فارس، مردم روستای شیردارکلا، گوهردشت، ابوالحسن کلا، آهنگرکلای بزرگ، گله‌محله بابل، کاسگر محله بابلسر، خراسان محله، هتکه پشت، درزیکلای بزرگ، پایین بیشه سر، امیرکلا، دلاور کلا، خردون کلا، درونکلا غربی، هریکنده، دیو دشت، درزی نقیب، فریدون کلا، شهیدآباد، پایین گنج افروز، آردکلا، پایین کشتله، متی‌کلا، قمی‌کلا، شیاده، حاجی‌کلا، تجنک، پایین روشن‌آباد، علی‌آباد و شهرک شهیدان بذری بابل از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها