خبرهای داغ:
با حضور معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع)؛
مربیان صالحین حوزه شهید جلالی طی نشستی با حضور معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست حلقه مربیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه حوزه شهید جلالی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) و مهدی‌علی بابایی فرمانده حوزه شهید جلالی در سالن اجتماعات این حوزه مقاومت برگزار شد.

بابایی با تاکید بر اینکه افزایش هجمه‌های فرهنگی به سطوح مختلف جامعه اسلامی قابل مشاهده است، اظهار کرد: سرگروهان و مربیان صالحین در مقابله با این هجمه‌ها نقش مشخصی دارند که در صورت کوتاهی در رسالت خود متربیان صالحین با مشکلات مختلف مواجه می‌شوند.

وی حوزه علمیه قنوات را یکی از ظرفیت‌های این بخش خواند و تصریح کرد: فرماندهان پایگاه‌ها و سرگروهان حلقه‌های صالحین می‌توانند از این ظرفیت استفاده بیشتری انجام دهند.

فرمانده حوزه شهید جلالی با تاکید بر لزوم پر کردن اوقات فراغت جوانان با برنامه‌های تفریحی و آموزشی گفت: اردوگاه فرهنگی ورزشی شهر قنوات در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار تا نزدیک سحر با تجهیزات ورزشی مورد نیاز در اختیار بسیجیان قرار دارد.

همچنین در پایان این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد خلاهای موجود در عرصه فرهنگ عنوان کرد: فعالان عرصه فرهنگی باید با نگاه به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی حرکت خود را ادامه دهند.
ارسال نظرات