خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: حامیان نیک اندیش در سال گذشته بیش از 6 میلیارد و 547 میلیون ریال به ایتام و خانوارهای مشمول طرح محسنین در شهرستان اسلام آبادغرب اهدا کردند.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۵۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

سید مهدی حجازی در گفتگو با خبرنگار بسیج از اسلام اباد غرب گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای جذب حامیان نیکوکار برای ایتام و خانوارها ی مشمول طرح محسنین است.

  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه این نهاد در ماه مبارک رمضان برنامه های مشارکتی متعددی را  اجرایی می  کند، گفت: در رمضان سال 94 بیش از 560 حامی نیکوکار جهت حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین اسلام آبادغربی جذب شد که امیدواریم این تعداد حامی در رمضان امسال به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

حجازی همچنین با توجه به پیش رو بودن ایام مبارک و پرفیض رمضان به برنامه های اجرای رمضان سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: تماس با حامیان غیر فعال جذب شده در سنوات گذشته، استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شهرستان، ارسال پیامک های مرتبط به حامیان و خیرین، ارتباط معنوی بیشتر با حامیان کنونی، استقرار پایگاه های جذب حامی در مساجد و برخی از اماکن عمومی از برنامه های اصلی جهت جذب حامیان در رمضان سال 95 به شمار می رود.

وی در ادامه  به عملکرد واحد اکرام ایتام و محسنین این شهرستان پرداخت و افزود: در حال حاضر 1480 حامی خیر از ایتام و خانوارهای مشمول طرح محسنین اسلام آبادغربی حمایت می کنند.
حجازی با یادآوری اینکه خانوار محسنین به فرزندان خانوارهای غیر یتیمی اطلاق می شود که سرپرست آنان عموما دچار بیمارهای صعب العلاج و سخت است اظهارکرد: هم اکنون 295 خانوار محسنین و 406 یتیم در شهرستان اسلام آبادغرب از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

به گفته حجازی حامیان نیک اندیش در سال گذشته بیش از 6 میلیارد و 547 میلیون ریال به ایتام و خانوارهای مشمول طرح محسنین در شهرستان اسلام آبادغرب اهدا کردند.

سید مهدی حجازی خاطرنشان کرد: کمک های حامیان به ایتام و خانوارهای محسنین اسلام آبادغربی در سال 94 نسبت به سال قبل از آن از رشد 78 درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با بیان اینکه کمک های حامیان نیکوکار بدون واسطه و به حساب شخصی ایتام و فرزندان خانوارهای محسنین واریز می شود گفت: حداقل کمک اعطای از سوی هر حامی برای ایتام 200 هزار ریال و برای خانوارهای محسنین 300 هزار ریال است.

ارسال نظرات