رئیس شواری همانگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از تشکیل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۶۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این مجمع در راستای ترویج فرهنگ فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از فساد در جامعه تشکیل شد.

وی افزود: این مجمع یک تشکل مردم‌نهاد است که تاکنون بیش از 700 عضو جذب کرده است.

رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای این افراد تشکیل شده است تصریح کرد: اعضای این مجمع بعد از اتمام دوره‌های آموزشی نسبت به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت لسانی در سطح جامعه اقدام می‌کنند.

خاضع با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در سه سطح مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم انجام می‌شود ابراز کرد: در سطح مردم به مردم، آمران به معروف در مکان‌ها پرتجمع و مکان‌های گردشگری و تفریحی و دیگر نقاط حضور یافته و در صورت مشاهده منکر در جامعه تذکر لسانی می‌دهند.

وی عنوان کرد: در سطح مردم به دولت نیز اگر مدیر یا دستگاه دولتی نسبت به وظایف محوله کوتاهی داشته باشد تذکرات لازم داده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری از فسادهای اجتماعی، اعتلای فرهنگ اسلامی، سلامت اخلاقی محیط و رونق دادن به اقتصاد و تولید را از مهم‌ترین اهداف مجمع رهروان امربه معروف نام برد.

ارسال نظرات