معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس تکلیف دینی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کند، تا زمینه امنیت اخلاقی و اجتماعی در حفظ و تحکیم باورهای دینی حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
فتاح محمدی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه، دوام و پایداری جامعه اسلامی برپایه این فرضیه الهی است، افزود: مذهب و دین است که می‌ تواند درامنیت، آرامش و در رفاه مردم تأثیرگذار باشد و طبیعتا با این نگاه باید تلاش وهمکاری کرد.
محمدی با اشاره به اینکه، بیان معایب و اشکالات منکرات هم ضرورت دارد و اما به روش خاص آن، یادآور شد: اگر همه زیر بناهای فرهنگی و اقتصادی ما آباد باشند، اما فرهنگ غنی ما رنگ عوض کند، حیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی  و هویت ملی ما دچار خودباختگی خواهد شد.
معاون فرهنگی استانداری تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام ادارات استان بیش از پیش فعال باشد و نماینده این ستاد‌ به صورت جدی تر پیگیر موضوعات مربوطه در ادارات بوده و گزارشات خود را در این زمینه ارائه دهند.
وی تصریح کرد: براین باوریم و سعیمان براین است که با هم افزایی توانمندی های فکری برای عرصه فرهنگی، عبادی و اجتماعی بکار گرفته شود تا با همدلی، همراهی، محبت و دوستی بتوان ارزش های دینی را تقویت کرد.
محمدی با بیان اینکه، حکومت ما حکومت دینی است که این حکومت دستورالعمل مبانی آن مبتنی بر مبانی اعتقادی و کتاب قرآن می باشد، افزود: همه موظف هستیم که زمینه و بستر را برای آشنایی با درک مفاهیم قرآنی فراهم کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی با اشاره به اینکه، مردم از بداخلاقی ها و بدرفتاری ها ناراحت می شوند، گفت: اگر ارزش های اخلاقی و رفتاری در جامعه بیشتر مورد توجه باشد، امنیت اجتماعی به خوبی محقق می شود.
محمدی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تحقق و عملی کردن شعائر دینی دانست و افزود: باید ریشه معضلات را شناخت و برای پیشگیری عوامل بازدارند را بکار گرفت.
در این نشست از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های استان که در ارزیابی ها برتر شده بودند، تجلیل شد.
ارسال نظرات