خبرهای داغ:
کارشناس داوطلبان جمعیت هلال احمر علی اباد کتول خبر داد؛
کارشناس داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول گفت :همانطور که هلال احمر به امداد رسانی مردم می پردازد در حوزه کمک به نیازمندان نیز امداد رسانی می کند.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،زینب زنگانه  پیش ازظهر امروز در اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان که در مسجد جامع شهرستان علی اباد کتول انجام گرفت ،اظهار کرد:طرح همای رحمت به منظور حمایت از خانواده های اسیب پذیر جامعه است همان طور که هلال احمر به امدادرسانی مردم می پردازد در حوزه کمک به نیازمندان نیز امداد رسانی می کند.
وی افزود :این طرح قدمت یازده ساله دارد و با مشارکت مردم نیکو کار و خیر شهرستان صورت می پزیرد و این طرح برای هلال احمر هزینه ای ندارد و فقط با کمک مردم خیر اجرا می شود.
کارشناس داوطلبان جمعیت هلال احمر علی آباد کتول بیان کرد:این سبد غذایی توسط افراد مطمئن به درب منازل نیازمندان فرستاده می شود از جمله ،مرغ، برنج ،ماکارانی ، قند ،رب ، روغن و ...از محتویات سبدهای غذایی است که هر سبد ارزش حداقل 100هزار تومان دارد.
زنگانه تصربح کرد: از خیرین و نیکوکاران شهرستان دعوت می شود تا در این طرح معنوی و خدا پسندانه در سال های آینده مثل امسال شرکت کنند ودر این ماه مبارک دست نیازمندان را بگیرند.
خبرنگار خبرگزاری بسیج مریم سادات حسینی
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها