خبرهای داغ:
سردار سيدي در جمع پيشكسوتان جهاد و شهادت استان قم؛
فرمانده لشکر عملیاتی قم، خطاب به پیشکسوتان سپاه گفت: امروز سپاه قوي‌تر از گذشته در عرصه‌هاي مختلف انقلاب حضور فعال و مؤثر دارد و براي تربيت چنين فرزنداني در سپاه به خود افتخار كنيد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از قم، سردار سید علی سيدي فرمانده لشكر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) در جمع پيشكسوتان جهاد و شهادت استان قم كه در محفل انس و مودت در اين لشكر گرد هم آمده بودند گفت: اگر روزي شما پيشكسوتان براي آينده سپاه دغدغه داشتيد كه با جوان شدن سپاه آينده اين نهاد انقلابي چه خواهد شد، بنده اين نويد را به شما عزيزان مي دهم كه به حمدلله با تلاش هاي خستگي ناپذير شما در تربيت نيروهاي متعهد و متخصص امروز سپاه قوي‌تر از گذشته در عرصه‌هاي مختلف انقلاب حضور فعال و مؤثر دارد و براي تربيت چنين فرزنداني در سپاه به خود افتخار كنيد.

سیدی با اشاره به تصاویر شهدای مدافع حرم این لشکر که محفل را نورانی کرده بود، افزود: تصاوير شهداي مدافع حرمي كه مشاهده مي‌كنيد همه مانند حقير شاگردان شما بوديم و هستيم و انشاالله بتوانيم مانند شهدا درس‌هايي كه از شما سروران آموختيم به كارگيريم و شرمنده نباشيم.

وي در ادامه با اشاره به رشادت هاي پيشكسوتان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بنده در دوران جواني كه در جمع شما بودم شاهد رشادت‌ها و سنگين‌ترين مسئوليت‌هايي كه مي‌پذيرفتيد بودم تا جايي كه دشمن چه در خطوط آفندي و چه پدافندي به روي نيروها و يگان مقابل خود يعني شما عزيزان در لشكر 17 حساب باز مي‌كرد. 

سیدی در پایان گفت: درود بر شما مردان بزرگي كه آن تاريخ اسلام را در هشت سال جنگ تحميلي و ساير عرصه هاي انقلاب رقم زديد و از خداوند منان صحت و سلامت و ثبات قدم در راه انقلاب و ولايت را براي همه شما آرزومندم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها