جلسه کمیته مهارت آموزی استان زنجان به منظور بررسی و کاربست یافته های طرح پژوهشی«نیاز سنجی آموزشهای مهارتی بر اساس آمایش سرزمین» در فنی و حرفه ای زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۸۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در جلسه کمیته مهارت آموزی استان زنجان که در این اداره کل و به منظور بررسی و کاربست یافته های طرح پژوهشی«نیاز سنجی آموزشهای مهارتی بر اساس آمایش سرزمین» توسط اعضاء هیات علمی دانشگاه زنجان انجام شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن معرفی گروه های هدف آموزشهای مهارتی و ضرورت انجام نیاز سنجی های آموزشی در اجرای دوره های آموزشی گفت: این طرح پژوهشی در راستای سیاست گذاری های مناسب بخش اشتغال در استان و بویژه کار گروه اشتغال استان و همچنین کمیته مهارت آموزی زیر مجموعه این کارگروه است.

همچنین در ادامه این جلسه انصاری معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در آموزشهای مهارتی گفت: متاسفانه امروزه بهترین شرایط آموزشی که همان آموزشهای مهارتی و آموزشهای عملی است، کم بها شده و در عوض به آموزشهای نظری و مجازی و مدارک آن الویت زیادی در کشور قائل هستند که ضرورت فرهنگ سازی این آموزشها انکار ناپذیر است.

گفتنی است، در این جلسه اعضاء حاضر ضمن بررسی نتایج یافته های این تحقیق و الویت های آموزشی ناشی از انجام نیاز سنجی بر اساس آمایش سرزمین، نحوه کاربست یافته های این تحقیق در ارائه آموزشها مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات