هفته صنایع دستی با اجرای 18 برنامه متنوع در استان چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فرا رسیدن 20 خرداد ماه، روز جهانی صنایع دستی گفت: به همین مناسبت 18 برنامه متنوع به مناسبت هفته صنایع دستی، از 16 لغایت 22 خردادماه در استان برگزار می شود.

مهرداد رئیسی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح چهار فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی در شهرکرد، گشایش مجتمع نمد استان واقع در بهرام آباد از توابع شهرکرد، افتتاح مجتمع خاتم استان واقع در شیخ شبان از توابع شهرستان بن و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در نگارخانه موزه باستان شناسی شهرکرد را از جمله این برنامه های 18گانه برشمرد.

وی، افزود: شرکت در مراسم وحدت آفرین نماز جمعه، بازدید به صورت نیم بهاء از موزه های استان و برگزاری مسابقه رادیویی و تلویزیونی از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته صنایع دستی به شمار می روند.

رئیسی، همچنین از تخفیف 10تا 15 درصدی فروشگاههای صنایع دستی استان، ارایه گزارش فعالیت های صنایع دستی در صدا و سیمای مرکز استان و برگزاری نشست مطبوعاتی اشاره کرد و اذعان داشت: تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی، نصب بنر، برپایی سیاه چادر محلی و پخت غذاهای محلی، نشست با صادر کنندگان و تولید کنندگان صنایع دستی، از دیگر برنامه های اجرایی توسط این اداره کل می باشند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل، تجلیل از پرسنل این معاونت و ارسال پیام تبریک روز جهانی صنایع دستی را از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت دانست.

ارسال نظرات