مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:
کانون پرورش فکری استان زنجان برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان درفصل تعطیلات از آمادگی لازم برخور دار است.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۹۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان درجمع دانش آموزان دبستان قرآنی پسرانه امام حسن مجتبی (ع) زنجان به آمادگی کانون پرورش فکری برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان درفصل تعطیلات اشاره کرد.

محمد نقی صالحی با حضور در جمع معلمان و دانش آموزان دبستان قرآنی پسرانه امام حسن مجتبی (ع) در محل اردوگاه دانش آموزی امام خمینی زنجان، از نزدیک با دانش‌آموزان در مورد مطالعه مفید و تغذیه سالم و نظم به گفتگو پرداخت و از تلاش و زحمات صادقانه عوامل اجرایی، آموزشی و تربیتی این دبستان تقدیر کرد.

صالحی در سخنان کوتاهی به اهمیت مطالعه کتاب‌های مناسب و مفید توسط کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تعطیلات تابستان فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان با حضور در مراکز فرهنگی و هنری، با مطالعه کتاب‌های مفید وبا استفاده از برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، دینی و سرگرمی که در دسترس همه کودکان و نوجوانان است خود را توانمند سازند.

وی خطاب به بچه‌ها اظهار داشت: کتاب های سودمند و مفید کتاب‌هایی هستند که در حل مسأله به شما کمک کنند و شما را به پرسشگری تشویق کنند، گنجینه لغات و اطلاعات شما را غنی کرده و خلاقیت و استعدادهای‌تان را شکوفا کرده و شما را با دنیای جدید و مهارت های زندگی آشنا کنند.

گفتنی است، درادامه با طرح سوالاتی، مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار شد و به نفرات اول جوایزی اهدا گردید و نیز به همه دانش‌آموزان حاضر از کتاب‌ها و لوازم التحریر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظرات