خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

طرح مبارزه با روزه‌خواری در استان فارس اجرا می‌شود/ تشدید نظارت پلیس در پاسداری از حرمت ماه مبارک رمضان

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای طرح مباره با روزه‌خواری و جدیدت پلیس در پاسداری از حرمت ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های استان به ویژه کلانشهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۳۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
سرهنگ علی ذوالقدری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و ایجاد امنیت پایدار در ماه مبارک رمضان به ویژه در کلانشهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، طرح مبارزه با روزه‌خواری اجرا می‌شود.

وی افزود: با هرگونه حرمت شکنی و دهن کجی به ارزش‌ها به طور قاطع برخورد قانونی، تا ضمن جلوگیری از تجری هنجارشکنان تمامی جوانب این ماه مبارک نیز رعایت شود و محیط برای متخلفان که در ملاء عام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، ناامن شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در این راستا واحدهای گشت انتظامی و امنیت اخلاقی به صورت فعال در همه شهرستان‌ها به ویژه کلانشهر شیراز ماموریت‌های ذاتی خود را انجام خواهند داد و با هرگونه هنجارشکنی و روزه‌خواری در ملاءعام برخورد خواهند کرد.

سرهنگ ذوالقدری گفت: از دیگر برنامه‌های پلیس در این ماه مبارک افزایش و حضور موثر گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری در شب‌های پرفیض قدر و نیز برخورد جدی با عرضه محصولات مخرب فرهنگی در این ماه مبارک به عنوان اولویت کاری پلیس در همه شهرستان‌ها است.

وی از شهروندان و همه اقشار مختلف جامعه درخواست کرد به منظور نگهداری حرمت این ماه عزیز با پلیس همکاری کنند.

باند موتورسواران مواد فروش در دام یگان امداد شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از متلاشی شدن باند موتورسواران توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد شیراز در عملیاتی ضربتی موفق به انهدام یک باند توزیع‌کننده موادمخدر موسوم به باند موتور سوار در جنوب این شهرستان شدند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده افزود: در پی مراجعه عموم شهروندان مناطق جنوبی شهر و اعلام نارضایتی از فعالیت این باند، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ویژه ماموران یگان امداد این شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شیراز خاطرنشان کرد: در این عملیات عوامل این یگان متشکل از نیروهای نامحسوس و پشتیبانی‌کننده دری ک آن وارد عمل شده و موفق به دستگیری هر 8 نفر اعضای این باند و کشف 9 گرم موادمخدر از نوع شیشه و 114 عدد کپسول هروئین به همراه 21 عدد پایپ مخصوص استعمال مواد مخدر شدند.

سرهنگ ملک‌زاده با مهم ارزیابی کردن این عملیات بیان کرد: سرکرده این باند ازطریق مراجع قضایی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان تحت تعقیب بوده که خوشبختانه در این عملیات دستگیر شد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار