یکی از مدیران سابق خط تولید کاشی حافظ در گفتگو با «بسیج»:

خوابیدگی خطوط تولید کاشی حافظ را به نوسازی ربط ندهید

مدیر اسبق خط تولیدی کاشی حافظ گفت: برخی از مدیران صنعت و معدن استان فارس خوابیدگی خطوط تولید کاشی حافظ را به علت نوسازی ماشین آلات طرح کرده اند این در حالی است که حافظ بالاترین تکنولوژی صنعتی را در ایران دارا است.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
یکی از مدیران سابق خط تولید کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کارخانه حافظ جزو 5 کارخانه اولیه صنعت کاشی در ایران بوده است ولی جای بس تعجب دارد کارخانه کاشی حافظ همچنان می تواند در عرصه تولید فعالیت کند ولی ناکارآمدی مدیران نالایق منجر به تعطیلی شد.

وی با بیان اینکه حافظ بالاترین تکنولوژي در ایران را دارد افزود: برخی از مدیران صنعت و معدن استان فارس خوابیدگی خطوط تولید کاشی حافظ را به علت نوسازی ماشین آلات طرح کرده اند این در حالی است که حافظ بالاترین تکنولوژی صنعتی را در ایران دارا است.

این مدیر تولیدی کارخانه کاشی حافظ خاطر نشان کرد: از میان 150 کارخانه کاشی در ایران فقط کارخانه کاشی حافظ تعطیل شده است چه بسا کارخانه هایی که با ماشین آلات چینی کار می کنند ولی حافظ با تجهیزات ایتالیایی توقف تولید خورده است.

وی در خاتمه افزود: هیچ یک از دستگاه های اجرایی و دولتی اعم از استانداری و نمایندگان مجلس واکنشی نسبت به تعطیلی کارخانه کاشی حافظ  نداشته اند.
ارسال نظرات