خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان :

روزه باعث مساوات بین فقیر و غنی می گردد

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: روزه باعث مساوات بین فقیر و غنی می گردد و انسان روزه دار در هنگام گرسنگی و تشنگی ، فقرا و بینوایان را یاد می کند و در نتیجه به کمک آنها می شتابد.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۴۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در مورد فضیلتهای ماه مبارک رمضان بیان کرد: در این خصوص ما باید به سراغ کتاب خدا و ائمه معصومین (ع) برویم و از آنها درس بیاموزیم.

وی گفت: ما فکر نکنیم که چون ما امت پیامبر هستیم و دین اسلام را پذیرفته ایم باید روزه بگیریم .نه، بلکه این روزه در زمان های گذشته نیز واجب بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: یکی از مهمترین فلسفه های روزه ، تقوا ، پرهیزکاری ،ترس از عذاب الهی و دوری از گناه است و از دیگر فضیلت های این ماه این است که مانع عذاب دنیوی و اخروی میگردد.

وی افزود: روزه باعث آرامش روح و جسم می شود بطوریکه امام علی (ع) می فرمایند: خداوند بندگان مومن خود را بوسیله نماز،زکات و روزه های واجب ،برای آرام کردن اعضا و جوارح آنان و خشوع دیدگان و فروتنی جانها و خضوع دلها حفظ می کند.

وی در خاتمه یاداور شد: روزه باعث مساوات بین فقیر و غنی می گردد و انسان روزه دار در هنگام گرسنگی و تشنگی ، فقرا و بینوایان را یاد می کند و در نتیجه به کمک آنها می شتابد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها