خبرهای داغ:
نشست بصیرتی هیات یاوران ولایت با محوریت تربیت الهی با حضور مسئولان شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۰۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، نشست بصیرتی هیات یاوران ولایت شهرستان البرز در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در حاشیه این مراسم بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه ویژه ای است که مختص خود  خداست  همه ما باید پی به این موضوع ببریم که این ماه چقدر پر از رحمت و برکت است ما در این ماه باید احساس بدهکاری به خداوند کنیم و طلب کار خدا باشیم.

وی گفت: ماه رمضان بهترین ماه‌ها روزها است،بهترین ساعات، بهترین لحظات، ما در این ماه مهمان خداوند هستیم، جنس این مهمانی فرق می کند، این ماه ماه کرامت الله است،  هرچه قدر هم گناهکار باشیم در آن خانه به روی همه بندگان باز است.

شجاعی مهر در ادامه به مباحث تربیتی اشاره کرد و افزود: مباحث تربیتی دارای دو حالت است یا از نوع الهی و یا غیر الهی می‌باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: غرور و خودبینی، بردگی مردم، مسخره کردن، توقع نابجا، غفلت از جمله موارد تربیت غیرالهی در جامعه می‌باشد که باید نسبت به آنان آگاه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)الیرز اذعان کرد: جملاتی در قرآن کریم وجود دارد که گویای آن است که انسان در جهت تربیت الهی باید از قدرت و نفوذ اندیشه و تفکر استفاده کند.

وی در خاتمه متذکر شد:  عقل و فطرت، قرآن، بعثت پیامبران، نماز از جمله عوامل تربیت الهی است و گر رشد و تربیت الهی نباشد، همه چیز به فساد کشیده می‌شود.

 

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها