خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: فساد اداری، اقتصادی و اخلاقی امروز جامعه متناسب با هدف قیام امام و تشکیل انقلاب اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۴۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید، در درس اخلاق این هفته بیان کرد: اختلافات بین مسئولان در کشورمان کمر شکن است و بعضی از افراد این اختلافات را گسترش می دهند که چنین اتفاقی مورد رضایت رهبر انقلاب و مراجع تقلید نیست و افرادی که ولایت مدار و تابع دستورات مراجع هستند بدانند که اختلاف افکنی های آن ها در جامعه مغایر با ولایت مداری است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای زنده شدن اسلام قیام کردند، تصریح کرد: فساد اداری، اقتصادی و اخلاقی امروز جامعه متناسب با هدف قیام امام و تشکیل انقلاب اسلامی نیست.

وی ادامه داد: این همه عشق و علاقه نسبت به امام خمینی(ره) در عمل نیز باید بروز کند و اهداف ایشان که زنده کردن دستورات اسلام در جامعه است، در عمل اجرایی شود.

آیت الله مظاهری با اشاره به فساد اداری در کشور، افزود: این فساد اداری مشکل بزرگی برای مردم شده و باید این عشق به امام و رهبر را با اصلاح بخش اداری نمایش داد.

وی با بیان اینکه فساد اقتصادی و عدم اجرای اقتصاد اسلامی در جامعه مصیبت های بزرگی برای مستضعفین ایجاد کرده است، گفت: مفاسدی که در اقتصاد کشور ایجاد شده با اهداف امام مغایر است و باید اقتصاد اسلامی اجرایی شود تا اینکه فقر و تبعیض و این دسته از مشکلات در جامعه کاهش یابد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: کسی نمی تواند بگوید موضوعی در خصوص انقلاب را امام بیان نکرده اند بلکه ایشان همه مسائل مربوط به نظام را بیان کرده اند که شناخت وظیفه و عمل به آن، از مهمترین موضوعاتی است که ایشان تشریح و بیان کرده اند.

وی بر مطالعه کتاب های امام، شناخت ایشان و معرفی این شخصیت بزرگ به دیگران تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها