قائم مقائم دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: پیام شهدای مدافع حرم این است که چگونه انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۷۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مویدی در مراسم تشیع پیکر شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم که در قبرستان سراب یاس خرم آباد به خاک سپرده شد، گفت: پیام شهدای مدافع حرم به ما این است که چگونه باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم اثبات کردند که جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست و اگر لازم باشد برای دفاع ازمظلومان در هر نقطه ای حاضر می شوند، افزود: امروز به برکت خون شهدا امنیت کشورمان در دنیا زبانزد عام و خاص است.

قائم مقائم دبیرکل ستاد مبارزه با بیان اینکه شهادت رضا قاسمی رستمی بیانگر این است که راه شهدای ایل بزرگ مدهنی و خرم آباد استمرار دارد، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم برای اینکه نسل های آینده ما در آینده امنیت داشته باشند به شهادت رسیدند.

مویدی با اشاره به اینکه هر روز شاهد تشیع پیکر شهدای مدافع حرم در سطح کشورمان هستیم، افزود: باید بخود ببالیم که روزی در خطه لرستان شاهد تشیع پیکر شهید محمد جهان مدهنی، صادق مدهنی و علی اکبر مدهنی بودیم و امروز نیزبار دیگر شاهد تشیع پیکر یکی از شهدای ایل بزرگ و انقلابی پاپی یعنی شهید رضا رستمی مدهنی هستیم.

وی اظهار کرد: امروز مردم خرم آباد با حضور خود در مراسم تشیع پیکر شهید مدافع حرم به دنیا و شیاطین ثابت کردند که به فرموده امام خمینی(ره) مردم زمان ما ازمردم زمان صدر اسلام بهتر هستند.


ارسال نظرات